مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: در مورد افراد کابینه هنوز رزومه کافی و کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم جمع بندی کنیم و بگوییم هر کدام اینها چه ویژگی‌هایی دارند البته برخی از آنها همکاران ما در مجلس هستند که سوابقشان روشن است و دیدگاه هایشان را دقیق‌تر می دانیم. 

او ادامه داد: اما با برخی افراد زیاد آشنایی نداریم و رزومه های آنها باید در سامانه‌ بارگذاری شود تا بررسی کنیم. من فکر می‌کنم نگاه مجلس این باشد که، آدم هایی بیایند که در این شرایط دشوار شایسته ترین باشند و بتوانند گره گشایی کنند و اگر مجلس احساس کند که شخص ضعیفی است و نتواند در این شرایط دشوار نقش آفرینی کند، بعید می دانم که با تعارف و مماشات با افراد برخورد کند.

طغیانی تاکید کرد: اکنون دوران و شرایط سعی و خطا نیست که یک نفری بیاید و 6 ماه یا یک سال دیگر بفهمیم و مجلس به این نتیجه برسد که این شخص توانایی لازم را ندارد، پس قطعا مجلس با دقت بررسی خواهد کرد و با حجت کامل به افراد رای می‌‌دهد. اگر جمع بندی روشن شود بهتر قضاوت می کنیم.

طغیانی درباره وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: نکته مثبتی که احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد دارد این است که حدود 15 سال در مرکز پژوهش های مجلس با دقت گزارش های نظارتی و نظارت های میدانی در حوزه های مختلف اقتصادی را داشته و بررسی انجام داده است، شاید از نظر تجربه کارنامه ایشان با سمت های متعددی همراه نباشد ولی شناخت بسیار خوبی از اقتصاد کشور دارد.  

عضو کمیسیون اقتصاد در پایان اظهار کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد بر عملکرد دستگاه ها در وزراتخانه ها شناخت دارد یعنی در تخصصی ترین قسمت مرکز پژوهش های مجلس که نوک پیکان ارتباط با دولت و شناخت دستگاه ها است، حضور داشته که این می‌تواند کمک کننده باشد. این ضعف تجربه با بحث استفاده از معاونین و مدیران میانی با تجربه، قابل جبران بوده و کمک کننده است. 6