شهر خبر

افتتاح بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی نیروی دریایی ارتش در شهریور

هماهنگ کننده بهداشت و درمان نیروهای مسلح در هرمزگان از افتتاح بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی نیروی دریایی ارتش طی شهریورماه سال جاری خبر داد.

افتتاح بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی نیروی دریایی ارتش در شهریور

به گزارش سلام نو، ناخدا یکم پزشک محمد افشین اردلان در گفتگو با مهر در تشریح آخرین وضعیت راه اندازی بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس بیان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که با توجه به افزایش بیماری کرونا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور همه جانبه و پررنگ‌تر نیروهای مسلح در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همکاران بنده با تلاش و پیگیری و یاری خداوند متعال توانستند یک ظرفیت بسیار خوبی را در خصوص بستری هم استانی های عزیز مان در بیمارستان سید شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدهند و یک ظرفیتی را حدود ۸۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی ارتقا بدهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشاشن کرد: با توجه به پای کار آوردن همه امکانات و فراهم آوردن شرایط، امروز حدود ۴۵ نفر از هموطنان عزیزمان در بیمارستان نیروی دریایی ارتش بستری هستند و همکاران پزشک ما در حوزه بهداشت در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

وی افزود: امیدوارم که با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی مردم شریف کشورمان به ویژه مردم عزیز استان هرمزگان، شاهد کاهش روند صعودی بیماری باشیم.

اردلان اضافه کرد: از شروع پیک پنجم کرونا مقرر شد که در شورای تامین استان ظرفیت های تخت های بیمارستانی ارتقا پیدا کند از این سبب ما در بیمارستان سیدالشهدا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقاء ظرفیت و تخت را تا ۸۰ تخت برای بیماران کرونای ارتقا دادیم و سه بخش کوید و بخش‌های ویژه را راه‌اندازی کردیم.

دکتر اردلان افزود: بیماران عزیز می توانند از سرویس های تنفسی و سرویس‌های سرپایی بیمارستان سیدالشهدا استفاده کنند و داروی مورد نظر را تحویل و استفاده کنند.

ناخدایکم پزشک اردلان با اشاره به راه اندازی بیمارستان جدید نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: انشالله بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی جدید که فرمانده نیروی دریایی ارتش پیگیر هستند با یاری استاندار محترم هرمزگان و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت خدمت رسانی به هم استانی های عزیز انشاالله تجهیز شود و تا شهریورماه شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم تا هم برای پرسنل نیروی دریایی، نیروهای مسلح و همچنین مردم عمومی شهر بندرعباس مفید واقع شود.