شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مشهد#تیم فوتبال

نوازی: رحمتی نباید فصل آینده دغدغه ای جز مسائل فنی داشته باشد


نوازی: رحمتی نباید فصل آینده دغدغه ای جز مسائل فنی داشته باشد

مربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مهدی رحمتی درفصل گذشته کارهای مختلفی انجام داد که در فوتبال حرفه‌ای وظیفه یک سرمربی نیست.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با عملکرد پدیده در فصل گذشته گفت: همه می‌دانند که تیم ما سال قبل با چه مشکلاتی روبرو بود. پدیده با جدایی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذارش مواجه شد و در این شرایط کار بسیار سخت شد چون باید بازیکنان جدید را با یکدیگر هماهنگ می‌کردیم از طرفی مشکلات مدیریتی هم در تیم تاثیر منفی گذاشت و شرایط سختی را تجربه کردیم اما به مرور زمان وضعیت بهتر شد و همین موضوع باعث شد تا بتوانیم در چند هفته پیاپی نتایج بهتری را بگیریم. 

نوازی ادامه داد: متاسفانه شرایط پدیده طوری بود که سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی فقط روی مسائل فنی تمرکز نداشت و برای حل مشکلات تیم کارهایی انجام می‌داد که وظیفه سرمربی نیست با این حال او زحمت کشید تا شرایط تیم بهتر شود و البته مسئولان استانی و شهری هم پای کار آمدند و آنها هم نهایت تلاش خودشان را به خرج دادند تا پدیده وضعیت بهتری پیدا کند.

نوازی در خصوص احتمال تغییرات مدیریتی در پدیده و اینکه گفته می‌شود شاید دوباره فرهاد حمیداوی مالکیت باشگاه را برعهده بگیرد تصریح کرد: مسئله مهم این است که هر فردی که در پدیده مسئولیت قبول می‌کند این باشگاه نباید مشکلات فصل گذشته را دوباره تجربه کند. به هر حال حق مردم استان خراسان این است که تنها نماینده آنها در لیگ برتر با بهترین شرایط ممکن در مسابقات حاضر شود و از لحاظ مالی یا امکانات مشکلی نداشته باشد. امیدوارم فصل آینده شرایط طوری باشد که سرمربی تیم دیگر دغدغه‌ای جز مسائل فنی نداشته باشد.

 

انتهای پیام/