شهرخبر

شروع امیدوارکننده فصل؛/ پایان طلسم گلزنی اوزیل پس از ۱۸ ماه (عکس)

شروع امیدوارکننده فصل؛/ پایان طلسم گلزنی اوزیل پس از ۱۸ ماه (عکس)

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، بالاخره توانست اولین گل خود برای فنرباغچه را به ثمر برساند.

مسوت اوزیل پس از 18 ماه موفق به گلزنی شد! اوزیل بالاخره توانست اولین گل خود را برای فنرباغچه در بازی برابر آدانا دمیرسپور وارد دروازه کند.

ستاره سابق آرسنال و رئال مادرید فقط 11 ثانیه از نیمه دوم مسابقه گذشته بود که توانست توپی را که روی ارسال از جناح چپ به او رسیده بود به سادگی به تور دروازه بدوزد.

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل اوزیل تک گل بازی بود که پیروزی 1-0 را به فنرباغچه بخشید و اولین گل او پس از انتقال به ترکیه در اوایل سال 2021 بود.

 

اوزیل پس از پایان بحث برانگیز دوران حضورش در آرسنال، در ماه ژانویه با انتقال آزاد به فنرباغچه پیوست. او از برنامه های میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، کنار گذاشته شده بود و در رسانه ها درگیر نبردی عمومی با باشگاه بود. اوزیل در ماه های آخر حضورش در آرسنال پس از تصمیم باشگاه به کنار گذاشتن عروسک نماد توپچی ها، به طعنه پیشنهاد داده بود که دستمزد عروسک نمادین باشگاه را خودش پرداخت کند.

 

هفته های ابتدایی او در فنرباغچه نیز چندان امیدوار کننده نبود. در واقع تنها کمک قابل توجه او به تیم در 11 بازی ابتدایی، پاس گل در شکست 2-1 مقابل سیواس‌سپور در آخرین روز فصل بود. این ششمین بازی خانگی او برای غول های استانبول و چهارمین شکست او در ترکیب فنرباغچه در مقابل تنها یک برد بود.
 

علاوه بر این او به دلیل مصدومیت مچ پا که در تساوی مقابل آنتالیااسپور متحمل شد، حدود دو ماه را از دست داد.

 


 

آخرین باری که اوزیل توانسته بود راه دروازه را پیدا کند، در بازی با پیراهن آرسنال در ماه فوریه سال 2020 بود، هنگامی که پیروزی 4-0 خانگی برابر نیوکاسل در لیگ برتر توانست یکی از گل های توپچی ها را به ثمر برساند. این تنها گل او در آن فصل برای توپچی ها بود. و همچنین آخرین گل او قبل از ترک آرسنال.

 

بنابراین می توان گفت فصل 22-2021 شروعی امیدوارکننده برای بازی‌ساز سابق آلمان داشته است.