شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#فلسطین

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین:

رژیم صهیونیستی را مجبور می‌کنیم به تعهداتش درخصوص غزه عمل کند

رژیم صهیونیستی را مجبور می‌کنیم به تعهداتش درخصوص غزه عمل کند

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی را مجبور خواهیم کرد که به تعهداتش در خصوص رفع محاصره غزه و بازسازی آن عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «محمد البریم» ملقب به «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین طی امروز دوشنبه نشست مشترکی را برگزار خواهند کرد تا موضع یکپارچه ای را در قبال عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تعهداتش درقبال غزه اتخاذ کنند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از رهگذر تنگ کردن حلقه محاصره نوار غزه قصد دارد فلسطین را در تنگنا قرار داده و به پایگاه مردمی مقاومت ضربه بزند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ پاسخ روشنی از سوی رژیم صهیونیستی در خصوص خواسته‌های گروه‌های فلسطینی داده نشده است. سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اظهار داشت: مقاومت راه‌های مناسبی برای مجبور کردن رژیم صهیونیستی به عمل به تعهداتش در خصوص رفع محاصره غزه و بازسازی این باریکه دارد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر واکنش به هرگونه تهدید از سوی غزه گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدام به هرگونه حمله‌ای کند، مقاومت و اتاق عملیات مشترک در همان لحظات اولیه واکنش نشان خواهند داد. مقاومت حامی ملت فلسطین است و دشمن این را خوب می‌داند.

ابومجاهد اظهار داشت: مقاومت لحظه به لحظه رفتارهای رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد و می‌داند از چه ابزار مناسبی برای واکنش به ارتکاب هرگونه حماقتی از سوی دشمن استفاده کند.