شهر خبر

بیت‌کوین ریزش کرد! / محدوده مناسب خرید کجاست؟

بیت‌کوین در جریتم معاملات ۲۴ ساعت گذشته خود حدود ۴ درصد ریزش کرد و برخی از کارشناسان عقیده دارند احتمالا ریزش این ارز ادامه داشته باشد.

بیت‌کوین ریزش کرد! / محدوده مناسب خرید کجاست؟

به گزارش منیبان، بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد ریزش کرده و همانطور که قبلا پیش‌بینی شده بود محدوده ۴۷ هزار دلار یک مقاومت مهم است و به عقیده کارشناسان این مقاومت به راحتی شکسته نمی‌شود.

میترا تاتاری، کارشناس بازارهای مالی  گفت: زمانی قیمت بیت‌کوین در کانال ۳۰ هزار دلار قرار داشت ترس بر بازار حاکم شده بود و بعد از افزایش قیمت بیت‌کوین طمع در بازار بیشتر شد این شرایط اصلا فرصت مناسبی برای خرید یا معاملات کوتاه‌مدت نیست.

این کارشناس گفت: بیت‌کوین در محدوده قیمت ۴۷ هزار دلار با واگرایی ماژور همراه شده و اگر این واگرایی اتفاق بیوفتد احتمال ریزش این ارز تا محدوده ۳۸ هزار دلار وجود دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: اگرچه ریزش این ارز محتمل است اما هنوز روند صعودی بیت‌کوین پایدار است و به نظر من ریزش بیت‌کوین تا ۴۰ هزار دلار می‌تواند فرصت خوبی برای ورود به بازار باشد چون در حال حاضر اکثر آلت‌کوین‌ها در بالاترین قیمت خود قرار دارند و این موضوع ریسک بازار را افزایش می‌دهد.

بازار از دیروز تا امروز

چهار ارز برتر بازار رمزارزها در جریان معاملات دیروز حدود ۴ درصد ریزش کردند و کارشناسان عقیده دارند احتمالا بیت‌کوین برای شکستن محدوده ۴۷ هزار دلار مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان داشته باشد.

.

در یک هفته گذشته اکثر ارزها رشد خوبی داشتند و حتی بازدهی برخی از آلت‌کوین بالای ۵۰ درصد بود اما به نظر می‌رسد حالا وقت اصلاح است.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمت ۴۷ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم به زیر محدوده خنثی ریزش کرده است.

اندیکاتورها تقاضای بالا و سیگنال صعودی ندارند.

ارز دیجیتال WAVES در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد رشد کرده و بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

ریپل هم در جریان معاملات یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

تجارت نیوز