شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#فوتبال#تیم فوتبال

مرادیان: قهرمانی فولاد در جام حذفی اتفاقی بزرگ بود/ برای تصمیم‌گیری عجله نمی‌کنم


مرادیان: قهرمانی فولاد در جام حذفی اتفاقی بزرگ بود/ برای تصمیم‌گیری عجله نمی‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی این تیم در جام حذفی را اتفاقی بزرگ توصیف کرد.

 احسان مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی فولاد در جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که فصل با بهترین اتفاق ممکن برای فولاد تمام شد. ما روزهای سختی را در سه جام تجربه کردیم، ولی خوشبختانه به چیزی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم و فولاد برای اولین بار قهرمان جام حذفی شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تیم ما از لحاظ مالی و هزینه با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نبود، ولی خوشبختانه با تلاش باشگاه، کادر فنی و بازیکنان توانستیم یک جام مهم را به مردم خوزستان و هواداران فولاد تقدیم کنیم. مردم خوزستان در این مدت خیلی سختی کشیدند و از این موضوع خوشحالیم که حداقل آنها را با قهرمانی در جام حذفی خوشحال کردیم.

وی در مورد فصلی که در فولاد پشت سرگذاشت تصریح کرد: از این خوشحالم که هر وقت برای فولاد به میدان رفتم نهایت تلاشم را به کار گرفتم تا جواب اعتماد کادر فنی را بدهم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم. امیدوارم هواداران فولاد هم از عملکردم راضی باشند و مهمتر از همه این بود که ما یک موفقیت تیمی بزرگ را جشن گرفتیم. باید از زحمات مسئولان باشگاه و سعید آذری تشکر کنم. همینطور از زحمات جواد نکونام و دیگر مربیان فولاد که نقش مهمی در موفقیت تیم داشتند. 

مرادیان در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در فولاد بماند، اظهار داشت: قرارداد من به پایان رسیده و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم، اما واقعیت این است که چند پیشنهاد خوب به دستم رسیده. با این حال عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم. بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فرسایشی می‌خواهم استراحت کنم. مطمئناً باید تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی به نفعم باشد.

 

انتهای پیام/