شهر خبر

جزئیات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان

جزئیات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان/ حریق کنترل شد - کراپ‌شده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: واژگونی یک تانکر سبب نشت گازوئیل از مخزن سوخت و بنزین از تانکر شده بود که با تلاش آتش‌نشانان از بروز انفجار و حریق جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان پس از برخورد با پایه تابلوهای راهنما اظهار داشت: یک دستگاه تانکر با مقداری باقی مانده بار بنزین در پل چمران اصفهان واژگون شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه بعد از ظهر امروز، وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۶ و ۷ به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان

وی با بیان اینکه حضور به موقع آتش‌نشانان مانع از ایجاد حریق شد، افزود: واژگونی این تانکر سبب نشت گازوئیل از مخزن سوخت و بنزین از تانکر شده بود که با تلاش آتش‌نشانان از بروز انفجار و حریق جلوگیری و محل حادثه ایمن‌سازی شد.

آهنگران بیان کرد: آتش‌نشانان پس از تحویل راننده مصدوم ۳۸ ساله  به اورژانس شهر، تأیید ایمنی و رفع خطر کامل از تانکر  و تحویل آن به پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند.

ریزش آوار و فوت راننده بیل مکانیکی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه ریزش آوار و فوت راننده جوان عنوان کرد: در ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر ریزش آوار بر روی بیل مکانیکی در حال گودبرداری و محبوس شدن راننده آن، بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های۱۲ ، ۵ و ۱۳ به محل حادثه واقع در اتوبان شهید کشوری اعزام شدند.

جزئیات حادثه واژگونی تانکر حمل بنزین در اصفهان

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با تلاشی ستودنی و در کمترین زمان ممکن راننده جوان را که در زیر مقدار زیادی سنگ که از دیواره محل گودبرداری بر روی کابین ریخته بود، آزادسازی کردند ولی بنا بر اعلام عوامل اورژانس شهر، در اثر شدت حادثه راننده بیل مکانیکی پس از وقوع حادثه در دم جان سپرده بود.

منبع: فارس