شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چلسی#اینتر

لوکاکو: برای همیشه یک اینتری خواهم ماند/ امیدوارم هواداران نراتزوری مرا درک کنند


لوکاکو: برای همیشه یک اینتری خواهم ماند/ امیدوارم هواداران نراتزوری مرا درک کنند

مهاجم دو فصل اخیر اینتر پس از پیوستن به چلسی پیامی خطاب به هواداران این تیم ایتالیایی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که پس از دو فصل حضور درخشان در اینتر و کمک به این تیم برای کسب قهرمانی در سری A ایتالیا، با قراردادی پنج ساله به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت، با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» خطاب به هواداران این تیم ایتالیایی نوشت: «هواداران عزیز اینتر متشکرم. ممنونم که من را به عنوان یکی از خودتان دوست دارید. ممنونم که باعث شدید من و خانواده‌ام احساس کنیم در خانه هستیم. از حمایت بی‌قید و شرط و عشق هر روزتان به من تشکر می‌کنم. ممنون که فصل پیش حتی بیشتر از فصل اول به من انگیزه دادید».

در ادامه پیام این مهاجم بلژیکی آمده است: «زمانی که به اینتر ملحق شدم، خیلی زود احساس کردم که می‌توانم کارهای خوبی برای این باشگاه انجام دهم. عشق و استقبالی که در فرودگاه مالپنسا از سوی شما دریافت کردم، آغاز یک داستان زیبا بود. تصمیم گرفتم هر بار که پیراهن اینتر را به تن می‌کنم، شما را ناامید نکنم. من هر روز، در هر تمرین و به ویژه در بازی‌ها صد درصد توانم را برای شاد کردن شما به نمایش گذاشتم. فصل اول با وجود سختی‌هایش به پایان رسید، اما شما به من قدرت دادید تا ادامه دهم و ما این کار را به صورت تیمی انجام دادیم، به همین دلیل قهرمان شدیم».

در بخش پایانی پیام لوکاکو می‌خوانید: «امیدوارم تصمیم من را برای رفتن به چلسی درک کنید. این شانسی مادام‌العمر برای من است و فکر می‌کنم در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌ام، این فرصتی است که همیشه آرزویش را داشتم. یک چیز مسلم است و آن اینکه من برای همیشه یک اینتری خواهم ماند چون بدون شما من آن مرد و بازیکن امروز نبودم. بنابراین از صمیم قلب از شما متشکرم. دوست‌تان دارم. خیلی ممنونم. همیشه، زنده باد اینتر!».

لوکاکو که تابستان 2019 از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و 64 گل برای نراتزوری به ثمر رساند. او فصل اخیر با به ثمر رساندن 24 گل در 36 بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از 11 سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد.

انتهای پیام/