شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#گواردیولا#نشست خبری#جواب

پاسخ کوبنده گواردیولا به طعنه‌های کلوپ

پاسخ کوبنده گواردیولا به طعنه‌های کلوپ / منچستر با فرگوسن چرا قهرمان می‌شد؟

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل تاتنهام، جواب محکمی به طعنه‌های یورگن کلوپ داد و از علت خرج کردن در این روزهای فوتبال گفت.

به گزارش مشرق، ۲ روز گذشته یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل نوریچ به خریدهای منچسترسیتی و ۲ باشگاه دیگر طعنه زد و گفت: من واقعا از خریدهای متعدد باشگاه‌های چلسی، سیتی و یونایتد متعجب نمی‌شوم. چند سالی است که در این کشور هستم و می‌دانم آنها همیشه یک راه‌حل برای این خریدها پیدا خواهند کرد.

کلوپ مدعی شد که فیرپلی مالی نمی‌تواند مقابل آنها بیایستد و آنها راه حلی برای دور زدن آن پیدا خواهند کرد.این طعنه‌ها باعث شد تا صدای پپ گواردیولا نیز در آید. او که امشب قرار است در اولین مسابقه خود در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام قرار گیرد،‌در نشست خبری به طعنه‌های کلوپ پاسخ داد.

سرمربی منچسترسیتی گفت: قبلاً یکی دو باشگاه‌ بودند که می‌خواستند روی فوتبال سرمایه‌گذاری کنند که اکنون چلسی هم به آن اضافه شده است.چه مشکلی دارد؟ ما مثل همه تیم‌ها حد و حدود برای خرج کردن داریم. ما نیز با مسائل فیرپلی مالی روبه‌رو هستیم. اگر قبول ندارید، مشکلش را پیدا کنید و به یوفا آن را گزارش دهید.

پاسخ کوبنده گواردیولا به طعنه‌های کلوپ

گواردیولا گفت: ما در این تابستان «جک گریلیش» را خریدیم زیرا توانستیم از فروش‌ها و رفتن‌های بازیکنان خود، ۶۰ میلیون پوند بدست آوریم. به عبارتی ما ۴۰ میلیون پوند برای گریلیش خرج کردیم. ما کاملاً قوانین را دنبال می‌کنیم. در باشگاه‌ ما، مدیران پول زیادی از دست نمی‌دهند ولی وقتی بتوانند خرج کنند، خرج خواهیم کرد.

سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت: برخی مدیران هستند که به دنبال سوددهی هستند ولی برای ما اینگونه نیست. آنها به این باشگاه نیامدند که سرمایه گذاری کنند. سال‌ها پیش منچستریونایتد قهرمان انگلیس می‌شد زیرا بیشتر از سایر تیم‌ها هزینه می‌کرد. یادتان نیست؟ در آن زمان سیتی نمی‌توانست این خرج‌ها را انجام دهد زیرا مدیران کنونی و پول‌های زیادی نداشت.

منچسترسیتی در ۴ سال گذشته توانسته ۳ بار قهرمان جزیره شود و حالا نیز در اندیشه این است که بتواند دوباره جام لیگ برتر انگلیس را بالای سر برد.

منبع: فارس