شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیورپول#انگلیسی#بابت

کنایه مدیر برنامه‌های صلاح به مدیران باشگاه لیورپول


کنایه مدیر برنامه‌های صلاح به مدیران باشگاه لیورپول

مدیر برنامه‌های مهاجم مصری لیورپول به مدیران این باشگاه انگلیسی بابت عدم تلاش برای تمدید قرارداد این بازیکن طعنه زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که شب گذشته (شنبه) در هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس موفق شد در برتری 3 بر صفر لیورپول در خانه نوریچ‌سیتی دو پاس‌گل به دیوگو ژوتا و روبرتو فیرمینو بدهد و سپس خودش در دقیقه 74 گل سوم سرخپوشان مرسی‌ساید را  به ثمر برساند، هنوز از جانب باشگاه پیشنهادی برای تمدید قراردادش دریافت نکرده است. این مهاجم مصری که از سال 2017 در عضویت لیورپول است و دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، تاکنون در 204 بازی 126 گل برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ثمر رسانده است.

رامی عباس عیسی در کنایه به مدیران باشگاه لیورپول که نسبت به تمدید قرارداد مهاجم مصری خود دست‌، دست می‌کنند، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» با اشاره به عملکرد محمد صلاح مقابل نوریچ‌سیتی نوشت: «امیدوارم آنها (مدیران باشگاه لیورپول) بازی صلاح را ببینند!».

مدیر برنامه‌های صلاح در ماه مِی در مصاحبه‌ای درباره شایعه علاقه‌مندی دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به جذب این مهاجم 29 ساله گفته بود:  کسی درباره صلاح با من صحبت نکرده است، بنابراین نمی‌توانم بیشتر در این خصوص اظهارنظر کنم. از باشگاه لیورپول هم کسی با من صحبتی نداشته است، بنابراین نمی‌دانم چه خواهد شد.

انتهای پیام/