شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#والیبال

هاشمی: تمرینات تیم سایپا از هفته اول شهریورماه آغاز می‌شود


هاشمی: تمرینات تیم سایپا از هفته اول شهریورماه آغاز می‌شود

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: تمرینات تیم برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا از هفته نخست شهریورماه آغاز می‌شود.

مریم هاشمی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: کارهای تیم را برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا انجام داده‌ایم و تمرینات تیم والیبال سایپا را از هفته اول شهریورماه آغاز می‌کنیم. در حال حاضر پیگیر فراهم کردن شرایط اردویی برای تیم هستیم.

وی با اشاره به حریفان قدرتمند تیمش در این رقابت‌ها افزود: در نخستین بازی به مصاف تیم تایلند می‌رویم. تایلند، قزاقستان و فیلیپین دو تیم و کشور ما در این مسابقات قرار دارند که ما در گروه اول با تیم‌های اول تایلند یک، قزاقستان یک و فیلیپین یک هستیم و در گروه دوم هم تیم‌های دومشان قرار دارند. امیدوارم در شان و منزلت تیم ایران در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا حضور برخی شاگردانش در اردوهای تیم ملی را در بالا بردن آمادگی شان موثر دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اردوی تیم ملی به آمادگی تیم ما کمک کرد، چون سه ماه در اردو بوده و آماده هستند البته سه چهار بازیکن تیم ما لژیونر شدند و همراه ما نیستند که حتما اگر آن بازیکنان بودند کمک بهتری برای تیم ما بودند، اما لژیونر شدن بازیکنان هم برای ما باعث افتخار است.



وی ادامه داد: اکثر بازیکنان ما در تیم ملی بودند و کاملا آماده هستند و بازیکنانی هم که نبودند کار بدنسازی داشتند و می‌توانند در باشگاه تمرینات بدنسازی خود را انجام دهند.

هاشمی با تاکید براینکه شاگردانش به هماهنگی نیاز دارند، اظهار داشت: فکر می‌کنم شاگردانم به کار هماهنگی نیاز دارند. ما یک ماه اردو خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بازیکنان را به اوج آمادگی شان با توجه به پیشینه‌ای که دارند برسانیم.

انتهای پیام/