شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

خودروی جدید بنز لو رفت + تصاویر

تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از نسل جدید مرسدس SL منتشر شده که همه آن‌ها با پوشش‌های استتاری سنگینی همراه بوده‌اند و چیز زیادی از طراحی خودرو نشان نمی‌دادند.

خودرو خودروی جدید بنز لو رفت + تصاویر

حال اما یک SL جدید در جنوب اسپانیا توسط یکی از دنبال کنندگان وب‌سایت فرانسوی Automobile-Magazine بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری شکار شده است. البته کسی که این عکس‌ها را گرفته یک عکاس حرفه‌ای نیست و به همین دلیل کیفیت تصاویر پایین و تار است اما بااین‌حال به‌خوبی طراحی این رودستر جدید آلمانی را نشان می‌دهند.

در طراحی نسل جدید SL، الهام گیری از استایل AMG GT کاملاً مشخص است به‌گونه‌ای که جلوپنجره ذوزنقه‌ای با خطوط عمودی به همراه ورودی‌های هوای درون سپر کاملاً این سوپراسپرت را به یاد می‌آورند. چراغ‌های جلوی مثلثی اما به A کلاس و CLS شباهت دارند و احتمالاً به یکی از ویژگی‌های بحث‌برانگیز طراحی SL تبدیل خواهند شد. در عقب خودرو نیز چراغ‌ها مثلثی شکل بوده و جدیدترین سدان‌های مرسدس بنز یعنی S کلاس و C کلاس را به یاد می‌آورند.

بنزsl2

مرسدس قبلاً تصاویر رسمی داخل SL جدید را منتشر کرده و بنابراین با ویژگی‌های این قسمت کاملاً آشنایی داریم. یکی از اصلی‌ترین عناصر در کابین این ماشین نمایشگر ۱۱.۹ اینچی عمودی اطلاعاتی-سرگرمی در کنسول میانی به همراه صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی است. SL جدید برای اولین بار پس از چند نسل، به خودرویی ۲+۲ تبدیل شده و حالا در عقب آن دو صندلی کوچک وجود خواهد داشت. علاوه بر این، در این نسل سقف تاشوی فلزی هم با نمونه پارچه‌ای سبک‌تر جایگزین شده است.

بنزsl3

لیست مدل‌های نسل جدید SL نیز حدود یک سال پیش افشا شد. با توجه به این لیست، خانواده رودستر جدید مرسدس از مدل SL43 آغاز شده و به نسخه پرچم‌دار SL73 ختم می‌شود. مدل‌های SL53 و SL63 هم دیگر اعضای این خانواده خواهند بود. هنوز نوع پیشرانه این مدل‌ها مشخص نیست اما در مدل SL43 احتمال استفاده از موتور چهار سیلندر وجود دارد درحالی‌که SL73 به‌احتمال‌زیاد به قوای محرکه پلاگین‌هیبریدی V8 مجهز خواهد شد.

منبع: پدال