شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی

مسی خطاب به هواداران پاری‌سن‌ژرمن: امیدوارم در کنار هم از این فصل لذت ببریم


مسی خطاب به هواداران پاری‌سن‌ژرمن: امیدوارم در کنار هم از این فصل لذت ببریم

فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن ابراز امیدواری کرد فصل خوبی را با این تیم تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که هفته پیش با امضای قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و شب گذشته (شنبه) پیش از آغاز بازی خانگی این تیم مقابل استراسبورگ در هفته دوم لوشامپیونه فرانسه به همراه دیگر خریدهای جدید PSG یعنی سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جان‌لوئیجی دوناروما و اشرف حکیمی به هواداران معرفی شد، از آنها بابت استقبال گرم‌شان تمجید کرد.

مسی که پس از 21 سال از بارسلونا جدا شد و دوباره با نیمار هم‌تیمی شد، پیش از آغاز بازی پاری‌سن‌ژرمن با استراسبورگ در مراسم معارفه‌اش رو به هواداران این تیم فرانسوی که برای استقبال از او در ورزشگاه پارک‌دوپرنس سنگ‌تمام گذاشتند، گفت: هفته خیلی خاصی بود. می‌خواهم از همه بابت خوشامدگویی به من تشکر کنم.  هفته فوق‌العاده‌ای بود، خیلی خوشحالم. امیدوار و خوشحالم که این مرحله جدید را تجربه می‌کنم. امیدوارم در کنار هم از این فصل لذت ببریم.

در این بازی از بین خریدهای جدید پاری‌سن‌ژرمن تنها حکیمی و واینالدوم فرصت بازی پیدا کردند و به نظر می‌رسد مسی و دوناروما هم به زودی در ترکیب تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو قرار بگیرند، این در حالی است که سرخیو راموس به دلیل مصدومیت در حدود دو ماهی به دور از میادین خواهد بود.

لیونل مسی , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ,

انتهای پیام/