شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#بغداد#عراق#پایتخت

سریال آتش سوزی در بغداد این بار در «الکراده»


سریال آتش سوزی در بغداد این بار در «الکراده»

یک منبع عراقی از آتش سوزی در انباری در بغداد خبر داد تا شاهد سریال آتش سوزی در پایتخت و برخی مناطق دیگر عراق باشیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شفق نیوز، یک منبع عراقی از آتش سوزی که امروز در انباری در منطقه «الکراده» بغداد رخ داد است، خبر داد.

این منبع به شفق نیوز اعلام کرد که یک انبار در محدوده میدان «التحریات» در منطقه الکراده بغداد طعمه حریق شده است.

شفق نیوز گزارش داد: این دومین آتش سوزی ظرف کمتر از 12 ساعت در بغداد محسوب می‌شود.

این درحالی است که قبلا هم منابع عراقی از مهار آتش سوزی گسترده‌ای که در انبارهای بزرگ در منطقه «الوزیریه» بغداد رخ داد، خبر داده بودند.

 

 این روزها علاوه بر حملات داعش به برخی مناطق عراق برای ایجاد بی‌ثباتی در این کشور، شاهد حملات گسترده به دکل‌های برق در عراق و نیز وقوع آتش سوزی‌هایی هستیم که برخی از آنها قربانیان زیادی هم گرفته است. چندی پیش بر اثر آتش سوزی در بیمارستانی در ذی قار عراق شمار زیادی جان باختند.

همچنین در بهار گذشته هم وقوع حادثه آتش‌سوزی مهیب در بخش مراقبت بیماران مبتلا به «ویروس کرونا» در بیمارستان «ابن الخطیب» شهر بغداد و جان باختن دستکم 23 نفر از بیماران و کادر درمانی بیش از پیش جامعه عراقِ خسته از اشغالگری خارجی و نابسامانی اقتصادی را در شوک فرو برد.

این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ابن الخطیب در بغداد روی داد که در سایه همه‌گیری گسترده ویروس کرونا، تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان تحت درمان بودند.

انتهای پیام/