با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

مهسا میرزا طبیبی، رکوردار پرش با نیزه زنان ایران درباره پیشنهاد حمید سجادی از سوی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: جامعه دوومیدانی بسیار از این انتخاب خوشحال است. تشکر می کنیم از دولت جدید که تصمیم گرفتند نماینده ای از خانواده دوومیدانی را به عنوان وزیر جدید ورزش به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد بدهند.

او افزود: از کودکی دکتر حمید سجادی را می‌شناسم و او بسیار کاربلد و مدیر موفقی است و سابقه ورزشی دارد. رکوردار آسیاست و این موارد نشان می دهد که می توان با حضور او در وزارت ورزش به آینده ورزش خوش بین شد.

میرزا طبیبی گفت: آقای سجادی اخیرا هم در صحبت های خود عنوان کردند که عدالت محوری و توجه به جوانان را در سرلوحه کار خود قرار خواهند داد. ما بسیار امیدوار هستیم و دعا می کنیم هر اتفاقی که رخ خواهد داد در جهت رشد و توسعه ورزش کشورمان باشد. 3