شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون#مسلمان#روابط عمومی

فرزاد جمشیدی به تلویزیون برگشت/ حضور تازه مسلمان شده‌ها در برنامه‌ای به نام "روز حسین"


فرزاد جمشیدی به تلویزیون برگشت/ حضور تازه مسلمان شده‌ها در برنامه‌ای به نام "روز حسین"

روابط عمومی شبکه تلویزیونی جام‌جم از بازگشت فرزاد جمشیدی بعد از ۵ سال دوری خبر داد که برنامه‌ای به نام "روز حسین" را با میهمانانی تازه مسلمان‌ شده اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فرزاد جمشیدی پس از 5 سال دوری از اجرا به قاب تلویزیون بازگشت و برنامه "روز حسین" را از شبِ گذشته در شبکه جهانی‌ جام‌جم اجرا می‌کند.

ذبیح‌الله رستمی مدیر روابط عمومی شبکه جام‌جم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به جزئیات این برنامه تلویزیونی اشاره کرد و گفت: این برنامه که از شبِ گذشته آغاز شده به مدت 10 روز و تا پانزدهم محرم ادامه خواهد داشت. این برنامه هر شب ساعت 21:45 روی آنتن می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه میهمانانی داریم که تازه مسلمان شده‌اند و حتی مسیحی که به امام حسین(ع) ارادت دارد؛ این بخش برمی‌گردد به آیتمی با عنوان "با حسین سخن بگو" که هر شب از این برنامه تلویزیونی پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی این شبکه تلویزیونی همچنین درباره تدارکِ ویژه برنامه‌ای برای روز عاشورا گفت:  ارتباط زنده و تصویری با کربلا و پلاتوها و اجراهای متنوع خود آقای فرزاد جمشیدی را در طول برنامه خواهیم داشت. و همچنین روز عاشورا برنامه‌ای ویژه تدارک دیده شده است. 

صدا و سیما , ماه محرم , حسینیه تسنیم ,

فرزاد جمشیدی شبِ گذشته در حالی روی آنتن رفت که دکتر سیدمحمود انوشه مدرس دانشگاه میهمان او بود؛ و همچنین دو میهمان حسینی دیگر، هادی حسن‌بیگی خواننده و حمید رشیدی مهرآبادی موسیقیدان به این برنامه آمدند؛ بخشِ دیگری از برنامه به بانوی مسلمان دانمارکی اختصاص پیدا کرد که او از دلدادگی و ارادتش به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سخن گفت.

در بخش پایانی برنامه، یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی زنده شد.  

برنامه روز حسین از شنبه شب همزمان با شب پنجم محرم الحرام به مدت 10 شب با اجرای فرزاد جمشیدی و تهیه‌کنندگی آقای جعفری از ساعت 21:45 به وقت تهران از شبکه جهانی جام‌جم روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/