به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: رانندگانی که در مسیر دو  بزرگراه  مدرس  و آزادگان تردد می کردند با  مشاهده حریق دو دستگاه سواری  پژو  از سرعت خود کاسته و به تماشای این حوادث پرداختند .   

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : در حادثه اول که در ساعت 10:35  در موقعیت بزرگراه آزادگان به جنوب قبل از آزادراه روی داد  یک دستگاه خودرو  پژو دچار حریق  شد که عوامل منطقه 26 پلیس راهور دتهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند .

او ادامه داد : حریق دوم در ساعت 15:35 در موقعیت بزرگراه مدرس به شمال قبل از ظفر یک دستگاه خودرو پژو دچار حریق شده بود که در این حادثه نیز بلافاصله تیم گشتی منطقه 24 در محل حادثه حاظر شدند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم های امدادی  و آتش نشانی موفق شدند پس از مدتی این آتش سوزی را مهار نمایند . 

او گفت : این دو حادثه صبح و بعد از ظهر دیروز روی داد و خوشبختانه با حضور به موقع تیم های پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل آتش نشانی برای رانندگان و عابرین حادثه ای روی نداد .

سرهنگ همه خانی  از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی  و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند .