شهر خبر

مقایسه ای که هواداران استقلال را از لیگ قهرمانان آسیا نگران می کند !

الهلال از امشب استارت می‌زند ؛ استقلال سردرگم در بازار نقل و انتقالات !

پافشاری استقلال برای میزبانی برابر الهلال

در حالی که استقلال ۲۲ شهریور در یک بازی حساس و سخت باید به دیدار الهلال عربستان برود، بررسی شرایط دو تیم نگرانی هواداران آبی های تهران برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال در حالی برای یارگیری و حتی حفظ بازیکنان بدون قرارداد دغدغه زیادی پیش رو دارند که حریف عربستانی آنها اولین بازی فصل جدید خود را برگزار می‌کند.

مدیران استقلال این روزها در مواجهه با درخواست‌های نجومی باشگاه‌ها برای صدور رضایتنامه و پولی که مدیر برنامه بازیکنان مدنظرشان پیشنهاد می‌دهند به شدت در مشکلات غرق شده و کاسه چه کنم چه کنم بدست گرفته اند اما در سوی دیگر باشگاه عربستانی الهلال آماده اولین مصاف خود در فصل جدید لیگ عربستان می‌شود.

این تیم امشب ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه به وقت ریاض باید در زمین خودش با تیم التایی دیدار کند. الهلالی‌ها تا پیش از رویارویی با استقلال دو مسابقه دیگر در خانه التعاون با این تیم و بازی مقابل البتین را پیش رو دارند تا با سه بازی در لیگ برتر عربستان خود را از هر نظر آماده دیدار با استقلال کنند.

در چنین شرایطی استقلالی‌ها تازه قرار است از ابتدای هفته آینده دور جدید تمرینات خود را استارت بزنند و پس از آن آماده بازی با الهلال شوند.

این روزها باشگاه استقلال به شدت از سوی رسانه‌های عربستانی رصد شده و تمام اخبار این باشگاه به ویژه اخبار مربوط به نقل و انتقالات زیر نظر کادر فنی این تیم قرار دارد.