به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگرانی های باشگاه ماشین سازی  هنوز رفع نشده و  نقل و انتقال این باشگاه به صورت رسمی ثبت نشده است و امیدواریم  این موضوع در مدت زمان محدود باقی مانده نهایی شود.

وی از باشگاه تراکتور به عنوان یک استثنا در ایران نام برد و گفت: تعداد هواداران این تیم نه در استان آذربایجان شرقی بلکه در کل کشور قابل توجه است و حساسیت ویژه ای در خصوص این تیم وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی وضعیت تراکتور را خوب ارزیابی نکرد و گفت: واقعیت این است که وضعیت تراکتور خوب نیست، سردرگمی در رفت و آمد بازیکنان وجود دارد.

بهتاج ادامه داد: طرح مسائل مالی باشگاه از طرف مدیران غیر مرتبط شایسته نیست  و هر کس باید در کار و حیطه خودش اظهار نظر کند.

وی خبر خوشی نیز برای هواداران تراکتور داشت و گفت: آقای زنوزی در امر باشگاه داری تنها بوده و در این مدت تمام تلاشش را کرده است و طبق صحبت هایی که داشته ایم حتما در روزهای آینده وضعیت باشگاه از طرف مالک شفاف تر خواهد شد و  امیدواریم شاهد کاهش تنش ها و نتایج خوبی باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حضور ورزشکاران استان در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: طبق نظر کارشناسان ورزشی میرهاشم حسینی تکواندوکار میانه ای شانس بالایی برای کسب طلا برخوردار بود ولی به دلیل حضور تکواندوکار ناشناخته ازبکستانی میرهاشم از دست یابی به مدال بازماند.

وی با اشاره به اینکه تلاش صفر زاده را نمی توان نادیده گرفت، افزود: میلاد وزیری با موفقیت در مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان از بین ۱۳۵ نفر شرکت کننده به جمع ۶۴ نفر ورود پیدا کرد و با توجه به سطح بالایی که این رسته در آسیا و جهان دارد رقبای قدری داشت.

وی در خصوص فعالیت اماکن ورزشی در شرایط کرونایی گفت: هر گونه فعالیتی در باشگاه ها مبنی بر اطلاعیه های ستاد کرونا است و با متخلفین برخورد می شود.