شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#گلستان#نیروی زمینی

دومین کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه وارد استان گلستان شد

دومین گروه ۵۰ نفره کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه وارد این استان شد.، با توجه به اوضاع سخت کرونایی در گلستان و درخواست دانشگاه علوم پزشکی، وارد این استان شد.
خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام سپاه نیوز، ۵۰ نفر از پرسنل کادر درمان نیروی زمینی سپاه متشکل از ۱۰ پزشک و ۴۰ پرستار به درخواست علوم پزشکی استان وارد گلستان شدند.

آئین استقبال از این پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر شنبه در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای مرکز گلستان در مراسم استقبال از کاروان امیدآفرین سلامت بهداری سپاه با حضور فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور و فرمانده سپاه نینوا استان، اظهارکرد: به دلیل وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان گرگان، خستگی کادر درمان و تعداد بالای بستری بیماران کرونایی همه ظرفیت‌ها برای کمک به کادر درمان و مردم وارد میدان شدند.

محمد حمیدی افزود: در پی دستور رهبر معظم انقلاب به نیرو‌های مسلح مبنی بر کمک به مردم و کادر درمان و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ۵۰ نفر از کادر درمان سپاه از امروز در بیمارستان‌های شهرستان گرگان به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

گفتنی است، اواخر هفته گذشته هم اولین گروه ۵۰ نفره کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه متشکل از ۶ پزشک و ۴۴ پرستار در شرق استان گلستان مستقر شد.
 
 

 

انتهای پیام/