به گزارش برنا، جواد قراب در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: خدا را شکر می کنم که صندوق آنقدر به فکر پیشکسوتان است که انجام واکسیناسیون را مدام از ما پیگیری می کند، برای نخستین بار توسط پرسنل صندوق متوجه شدم که باید دز اول واکسن کرونا را تزریق کنم، خدا را شکر در کمال احترام و براحتی این کار برای من انجام شد و فردا نیز باید دز دوم را برایم تزریق کنند.  تاکنون هیچ گونه ناراحتی و عوارضی به دلیل انجام واکسن کرونا نداشته ام. از زحمات ابطحی مدیرعامل صندوق جهت رفاه حال پیشکسوتان بی نهایت تشکر و قدردانی می‌کنم.

پیشکسوت تیم های ملی فوتبال و باشگاه استقلال در ادامه درباره مسابقات فوتبال المپیک که به دلیل کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بدون تماشاگر برگزار شد، اظهار کرد: خیلی ازین بابت ناراحت بودم، دوست داشتم تماشگران حضور داشته باشند، امیدوارم ریشه کرونا خشک شود تا بار دیگر شاهد شور و هیجان در استادیوم ها باشیم. مسابقه بدون تماشاگر یک نوع تنبیه است. باید تماشاگر حتما باشد، اجازه بدهند کمتر از قبل تماشگر بیاید ولی استادیوم ها خالی نماند.

او افزود: در حال حاضر فوتبال کشور ما نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و امیدوارم همانند فینال بازی های جام ملت های اروپا، تیم های باشگاهی ما در فینال جام ملت های آسیا چنین بازی زیبایی را ارائه دهند.

قراب در پایان گفت: صندوق حمایت تاکنون هرآنچه در بضاعت و توان داشته برای رفاه حال قهرمانان و پیشکسوتان انجام داده است. هرازگاهی که می بینم صندوق هم دوره‌ای‌ها و پیشکسوتان قدیمی را طی مراسم هایی دور هم جمع کرده کیف می‌کنم، برای مسئولان و پرسنل صندوق آرزوی توفیق و سلامتی دارم.