شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#هندبال#قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی هندبال: هدف اصلی‌ام کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیاست/ از لژیونرها شناخت دارم


سرمربی تیم ملی هندبال: هدف اصلی‌ام کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیاست/ از لژیونرها شناخت دارم

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال تلاش برای دستیابی به بهترین نتیجه در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا را مهمترین هدف خود از حضور در ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در بدو ورود به ایران گفت: در وهله اول باید از استقبال گرمی که مسئولان فدراسیون هندبال از من داشتند، تشکر کنم.

وی درباره برنامه‌های خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان افزود: مهمترین هدف من در ایران این است که بیشترین تلاشم را برای کمک به هندبال ایران جهت دستیابی به بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا انجام دهم.

فرناندز ادامه داد: خوشبختانه به دلیل تجربه‌ای که در تیم ملی قطر از سال 2014 تا سال 2018 با آقای ریورا داشتم، از تمام حریفان ایران و حتی خود ایران شناخت دارم. درباره تیم ملی ایران نیز علاوه بر شناختی که از بازیکنان تیم ملی ایران دارم، به خاطر فعالیتم به‌عنوان سرمربی تیم ملی رومانی، این شانس را داشتم که از لژیونرهای ایرانی که در لیگ هندبال این کشور بازی می‌کنند، شناخت داشته باشم.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطر نشان کرد: درست است که از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و بازیکنانی که لژیونر بودند، شناخت دارم، اما قصد دارم امروز و چند روز آینده بازی‌های لیگ برتر ایران را برای شناسایی بازیکنان جوان و شایسته از نزدیک ببینم و باید بگویم درهای تیم ملی روی بازیکنانی که خود و قابلیت‌های‌شان را نشان دهند، باز است.

فرناندز امروز با حضور در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال از نزدیک نظاره‌گر نخستین بازی‌های لیگ برتر بود.

لیگ برتر هندبال ایران امروز از ساعت 11 با بازی تیم های سپاهان نوین و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون آغاز شد.

 

انتهای پیام/