به گزارش برنا، مسعود سلیمانی درخصوص معرفی حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان هوشمندانه بود و آیت الله رییسی رییس جمهوری کشورمان یکی از بهترین گزینه ها را برای این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

وی ادامه داد: سال های سال است به عنوان فردی از خانواده ورزش با سجادی از دور و نزدیک کار کردم و به اعتقاد من او مدیری با درایت و به‌ نوعی یک چهره انقلابی و ورزشی است. سجادی از جنس ورزش است و خواسته همه مدیران ورزشی معرفی فردی از جنس این خانواده بود.

رییس فدراسیون اسکواش با اشاره به بزرگترین چالش های وزیر آینده ورزش، گفت: بی تردید سجادی مشکلات زیادی را باید حل کند اما خوشبختانه او با این مشکلات آشنا است و زمان زیادی برای حل آن نیاز ندارد. او شناخت خوبی از بدنه وزارت ورزش دارد و می تواند انتخاب های درستی برای مسئولیت های مختلف داشته باشد.

وی تصریح کرد: فدراسیون های ورزشی نیاز به توجه یکسان و عدالت‌ محور دارد. رشته هایی مثل فوتبال که بیشتر از ورزش یک صنعت محسوب می شوند، انرژی زیادی را از وزارت ورزش و جوانان می گیرند و وزیر باید در ابتدا فکری به حال این مساله کند. نباید دائما درگیر مسایل فوتبالی باشد و این به سایر فدراسیون ها آسیب می زند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سجادی یکی از قهرمانان ورزش ایران بوده و خوشبختانه از جنس دانشگاه هم است. ورزش ایران برای ریشه یابی مشکلات خود نیاز به فردی ورزشی و دانشگاهی داشت. به اعتقاد من حمید سجادی باید به سراغ مشکلات ریشه‌ای ورزش برود.