شهر خبر

بیماری ساختگی برای خواستگاری از پرستار جوان + عکس

پسر جوان برای مطرح کردن درخواست ازدواج چندین بار نقشه کشیده بود تااینکه بعد از مشورت با دوستانش تصمیم به خواستگاری ساختگی که نه خواستگاری با بیماری ساختگی گرفت.

بیماری ساختگی برای خواستگاری از پرستار جوان + عکس

به گزارش منیبان؛ هر مرد برای رسیدن به مسئله مهم ازدواج بایستی از مرحله ی سختی به نام خواستگاری عبور کند ، سنتی که در هر کشور به گونه ای انجام می شود اما در نهایت یک نقطه ی اشتراک دارد که آن هم پذیرفته شدن این درخواست از سوی عروس خانم است .

شاید رایج ترین مدل خواستگاری در دنیا مطرح کردن خواسته ازدواج به طور مستقیم از سوی پسر با قرار گرفتن در شرایطی غیرمنتظره است. پسری که دیوانه وار عاشق پرستار یک بیمارستان شده و برای برگزاری خاطره انگیزترین مراسم خواستگاری تصمیم گرفته خود را به بیماری بزند ، بیماری ساختگی که حقیقت ندارد. 

"لورن تریولی" پرستار بیمارستان مونمات در شیفت کاری بود که آمبولانس یک بیمار اورژانسی آورد ، به سرعت خود را برای کمک به آمبولانس رساند همان لحظه متوجه شد بیمار "تام سیانسیا" یکی از بیماران قبلی بیمارستان است که به دلیل حساسیت شدید به کره بادام زمینی در انجا مدتی بستری بوده است .

"لورن" نگران از وضعیت حساسیت او به سرعت اقدامات اولیه را برای بستری شدن او انجام داد در همین حین "تام" سوار بر برانکارد در سالن به سمت اتاق مورد نظر برده می شد که ناگهان صدای سقوط شنیده شد ، دختر پرستار به سرعت خود را به بیمار رساند تا او را از زمین بلند کند غافل از اینکه حساسیت و افتادن از برانکار همگی ساختگی بودند ، به محض رسیدن "لورن " به کنار "تام" از روی برانکارد به زمین افتاده پسر جوان روی زانو نشست و حلقه ازدواج را از جیب خود بیرون آورد و از پرستار جوان درخواست ازدواج کرد .

خواستگاری که همه ی حاضرین غیر از خود دختر پرستار از ان مطلع بودند و پسرجوان را برای برگزاری چنین مراسم خواستگاری رومانیتیکی همراهی کرده بودند