به گزارش برنا، علیرضا تابش، غروب روز جمعه با حضور در منزل علی سلیمانی، درگذشت این هنرمند سینما و تلویزیون را به همسر و دخترش تسلیت گفت.

تابش در این دیدار علی سلیمانی را هنرمندی محبوب، دغدغه‌مند و به دور از حاشیه توصیف کرد و‌گفت: مرحوم سلیمانی هنرمندی باهوش بود که با شناخت درست از هدفش به سمت آن حرکت کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام تسلیت وزیر ارشاد را نیز به خانواده سلیمانی ابلاغ کرد.

تابش همچنین در پاسخ به پیگیری همسر علی سلیمانی درباره چاپ کتابی که این هنرمند در دست نگارش داشت، قول مساعد داد و گفت: ما تمام تلاشمان را برای چاپ این کتاب خواهیم کرد و امیدوارم چاپ آن به اربعین اقای سلیمانی برسد.

سهیلاجوادی، همسر زنده‌یاد علی سلیمانی نیز در این دیدار گفت: علی همیشه تاکید داشت که هنرمند باید درد و مشکلات مردم را بداند تا بتواند آن را در آثارش به نمایش بگذارد. ابتلای علی به کرونا هم همین درد را به ما نشان داد، من ساعت‌ها در داروخانه برای یک آمپول در نوبت بودم. برای پیدا کردن یک تخت خالی ساعت‌ها دوندگی کردم و اوضاع بیمارستان‌ها اصلا خوب نبود.

جوادی ادامه داد: ما جدا از مردم نیستیم و این مردم خیلی در این دوره بیماری کرونا اذیت شدند. مسیولان باید نسبت به تهیه واکسن برای همه مردم و تامین داروهای بیماران مبتلا به کرونا اقدام کنند. درد بیماری کرونا یک چیز است و درد درمان این بیماری یک چیز دیگر.