شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ژاپن

منابع خبری محلی اعلام کردند؛

۵ کشته و زخمی در پی وقوع رانش زمین در ژاپن

۵ کشته و زخمی در پی وقوع رانش زمین در ژاپن

در پی رانش زمین در شهر «اونزن» در حومه ناگازاکی ژاپن، دستکم یک نفر کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در پی رانش زمین در شهر «اونزن» در حومه ناگازاکی ژاپن، دستکم یک نفر کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، مقامات آتش نشانی شهر اونزن از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع رانش زمین در این شهر خبر دادند که گفته می‌شود محل وقوع حادثه در نزدیکی یک هتل بوده است.

در جریان این رانش زمین، ساختمان هتل مذکور به همراه دو منزل شخصی دچار خسارت جدی شده‌اند. همچنین دستکم یک نفر در جریان این حادثه، جان خود را از دست داده است.

به گفته منابع خبری، یک نیروی آتش نشانی به همراه دو تن از سکنه ساختمان‌های آسیب دیده نیز دچار مصدومیت شدند که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

لازم به ذکر است در پی افزایش بارندگی‌ها در مناطق مختلف ژاپن، تلویزیون دولتی این کشور نیز از آغاز اقدام دولت برای تخلیه و جابجایی نزدیک به ۳ میلیون نفر از شهروندان این کشور از محل زندگی خود خبر داده است.

بر اساس این گزارش، با افزایش میزان بارندگی‌ها به بیش از ۳۰۰ میلی متر در برخی بخش‌های ژاپن و خطر وقوع سیل و سیلاب در بسیاری از این مناطق، تلویزیون دولتی NHK ژاپن اعلام کرد که ۲.۹۹ میلیون نفر از شهروندان این کشور، توسط نیروهای دولتی از محل زندگی خود تخلیه خواهند شد.

منبع: مهر