شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

خطری که پرسپولیس و یحیی گل محمدی را تهدید می کند

میانگین سنی بالای بازیکنان پرسپولیس خطری در کمین تیم یحیی گل محمدی

پرسپولیسی ها از شنبه تمرینات پیش فصل را برای لیگ بیست و یکم پیگیری می کنند

با نگاهی به سن بازیکنان کلیدی پرسپولیس می توان دریافت که شاگردان یحیی گل محمدی میانگین سنی قابل توجهی دارند و این موضوع می تواند زنگ خطری بزرگ برای سرخ ها در آینده باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس با تعداد زیادی بازیکن بالای ۳۰ سال در خطر پیر شدن است.

«سن یک عدد است» اما در فوتبال خیلی نمی توان به آن پایبند بود. البته که همیشه استثناهایی هستند و در فوتبال خودمان سید جلال حسینی بارزترین مثال برای این اتفاق است. با این حال در تمام تیم های دنیا بازیکنان جوانتر خواهان بیشتری دارند و تیم جوانتر در بزنگاه های حساس مزد دوندگی و شادابی خود را خواهد گرفت و البته خیال باشگاه از داشتن یک پشتوانه قوی هم راحت است.

باشگاه پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیرلیگ برتر سعی کرده تا حدودی ترکیب اصلی خود را حفظ کند و این اتفاق باعث شده تا تیم سال به سال پیرتر از گذشته شود.

این تیم هر چند بازیکنان بالای ۳۰ سال آماده ای دارد اما از حیث میانگین سنی سال به سال پیرتر می شود و چون مجموعه اصلی تیم حفظ می شود به طور اتوماتیک میانگین سنی این تیم یک سال بالاتر خواهد رفت.

سرخپوشان در اولین خرید خود در نقل و انتقالات سراغ علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر سیرجان رفتند که متولد سال ۱۳۶۸ است، دومین نفری که پرسپولیس روی او دست گذاشته و شایعاتی در خصوص حضور او در جمع سرخ ها به گوش می رسد سجاد شهباززاده است که او هم در سال ۶۸ به دنیا آمده است و امسال ۳۲ ساله خواهد شد و اگر به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود، میانگین سنی پرسپولیس باز هم بالاتر خواهد رفت.

در تیم کنونی پرسپولیس، سیدجلال حسینی متولد سال ۱۳۶۰، وحید امیری و کمال کامیابی نیا متولد ۱۳۶۷، بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا ابراهیمی و عیسی آل کثیر متولد ۱۳۶۸، مهدی شیری و حامد لک متولد ۱۳۶۹ هستند و امید عالیشاه در سال ۱۳۷۰ به دنیا آمده است.

با حضور احتمالی سجاد شهباززاده تعداد یاران پرسپولیس که امسال حداقل ۳۰ سال دارند به ۱۰ نفر خواهد رسید که می تواند یک زنگ خطر برای پرسپولیس باشد که تیمی با اکثریت نفرات بالای ۳۰ سال را در اختیار دارد.