شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#مجلس#رئیسی#اصولگرا
کمک کنند رئیس جمهور با تیم مدنظرش پیش برود
لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا:

کمک کنند رئیس جمهور با تیم مدنظرش پیش برود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هر چقدر که مجلس بتواند با رئیس جمهور بیشتر همراهی کند می تواند باعث ایجاد تسریع در کار شود چرا که اگر نفر بعدی معرفی شود زمان زیادی می برد و می تواند برای تسریع در کار از این لیست استفاده کند. کمک کنند تا رئیس جمهور بتواند با تیمی که مدنظرش است پیش برود.

اعتمادآنلاین| لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص ارائه لیست کابینه توسط دکتر رئیسی به مجلس گفت: مجلس وظیفه بررسی دارد، یعنی هم رئیس جمهوری برای تعهدات شغلی خود و هم مجلسی ها سوگند می خورند و مجلس باید این لیست را بررسی و آنچه که به نفع ملت و نظام است را مطرح کند. 

 

به گزارش برنا، او افزود:  قطعا رئیس جمهور در افرادی که در لیست آمده اند توان و ظرفیتی دیده که مناسب با اهداف و برنامه های او است. هر چقدر که مجلس بتواند با رئیس جمهور بیشتر همراهی کند می تواند باعث ایجاد تسریع در کار شود چرا که اگر نفر بعدی معرفی شود زمان زیادی می برد و می تواند برای تسریع در کار از این لیست استفاده کند. کمک کنند تا رئیس جمهور بتواند با تیمی که مدنظرش است پیش برود.

 

افتخاری ادامه داد: البته تیمی که من دیدم ظاهرا تیم خوبی هستند ان شاالله همینطور است و تا آنجا که شناخت داشتم، تیم خوب، توانمند و با برنامه ای است و با تجربه های خوب چه آنهایی که پیشکسوت هستند و چه آنها که جوان تر هستند، ان شاالله موفق باشند. 

 

این فعال سیاسی در خصوص جلسه رای اعتماد نیز متذکر شد: باید دید زیرا نسبت به برخی وزرا بنده شناختی ندارم و بالاخره نمایندگان هر کدام نظرات مختلفی دارند ولی نباید قاعدتا تنشی باشد. این مطالب همه به دولت کمک می کند و ان شاالله مجلس هم به کمک دولت می آید تا در کنار یکدیگر مشکلات مردم را حل کنند. 

 

افتخاری در خصوص استفاده از ظرفیت زنان در دولت نیز متذکر شد: ​آقای رئیس جمهور، معاونت های خود را هنوز اعلام نکردند. به هر حال گفتگوهایی صورت می گیرد باید ببینیم جمع بندی چه می شود همچنان که در مورد اسامی برخی وزرا شاید گمانه زنی بود و یا صددرصد شده بود ولی بعدا عوض شد.

 

او درباره انتخاب یک خانم برای معاونت زنان اظهار کرد: گمانه زنی ها همان هایی است اما باید ببینیم که جمع بندی ها چه خواهد بود. فقط ادعای ما و همه خواسته ما این است که ایشان بتواند تیمی هم فکر و توانمند و با تجربه و با برنامه داشته باشد تا بتواند ان شاالله موفق باشد و پیشرفتی داشته باشد.

 

افتخاری در پاسخ به این سوال که برخی گمانه زنی ها حکایت از معاونت شما در دولت سیزدهم دارد، گفت: درست است که بخشی از این گمانه زنی ها در خصوص کابینه رئیس جمهور درست نیست، اما بخشی از آن هم ممکن است درست باشد. به امید خدا باید ببینیم چه می شود.