شهر خبر

درخواست همسر منصور پورحیدری از فرهاد مجیدی: روح پدر استقلال را خوشحال کنید

دکتر فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری از شاگردان فرهاد مجیدی خواست تا برای سومین مرتبه قهرمان آسیا شده و باعث خوشحالی روح پدر استقلال شوند.

درخواست همسر منصور پورحیدری از فرهاد مجیدی: روح پدر استقلال را خوشحال کنید

عروسی منصور پورحیدری

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، منصور پورحیدری بازیکن و مربی نامدار تیم فوتبال استقلال بوده است. همسر منصور پورحیدری دکتر فریده شجاعی است. منصور پورحیدری دارای ۲ فرزند است. منصور پورحیدری در اثر بیماری سرطان در سال ۱۳۹۵ درگذشت.  همسر منصور پورحیدری در گفت و گویی به موضوعات مهمی اشاره کرد.

دکتر فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری فقید که خودش بازیکن تیم بسکتبال تاج (استقلال) بود و یکی از اعضای خانواده آبی‌پوشان محسوب می‌شود نکات مهمی را مطرح کرده است که می توانید در زیر بخوانید:

* واقعاً نمی‌دانم مشکل این روزهای استقلال چیست ولی از صمیم قلب دلم می‌خواهد هرچه سریع‌تر این گرفتاری‌ها مرتفع شده و تیم مجدداً اوج بگیرد تا به همان جایگاهی که هواداران انتظارش را دارند،  برسد. میلیون‌ها نفر هوادار استقلال هستند و می‌خواهند تیم محبوب خود را همیشه در اوج ببینند.

* همواره در مصاحبه‌هایم از هر کسی که سرمربی استقلال بوده، حمایت کرده‌ام چون اولاً همه ما خانوادگی استقلالی هستیم و دوما تمام عزیزانی که طی این سال‌ها سرمربی استقلال شده‌اند در زمره شاگردان منصورخان بوده‌اند و مطمئن هستم که خودش هم اگر زنده بود، دلش می‌خواست موفقیت آنها را ببیند. بعضی از این مربیان اصلاً کار مربیگری خود را در کنار منصور آغاز کردند. در شرایط کنونی هم فکر می‌کنم بهتر است فرهاد مجیدی حفظ شود تا استقلال قدرتمندتری برای فصل آینده بسازد. تغییرات مداوم کادر فنی موجب پایین آمدن ثبات می‌شود به همین خاطر اعتقاد دارم بهتر است فرهاد همچنان سرمربی استقلال باقی بماند.

* متأسفانه قهرمان جام حذفی نشدیم و می‌دانم که هواداران ناراحت هستند. حق هم دارند چون دلشان می‌خواست کاپ قهرمانی مال آنها شود و خوشحالی کنند. از طرف دیگر، استقلال مشکلاتی دارد که باید مرتفع شوند ولی در کنار همه اینها فراموش نکنیم که تیم ما همچنان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اگر به خوبی تقویت و آماده شود، می‌تواند الهلال عربستان را از گردونه مسابقات حذف کند. یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای منصور، قهرمانی مجدد استقلال در آسیا و کسب ستاره سوم بود به همین خاطر امیدوارم در همین فصل استقلالی‌ها بتوانند با هدایت فرهاد مجیدی چنین کار مهمی را انجام داده و آرزوی همسرم را برآورده کنند.

* به خاطر اضطراب فراوان نمی‌توانم مسابقات استقلال را تماشا کنم و به همین خاطر پای تلویزیون نمی‌نشینم و حتی از بچه‌ها هم دور می شوم. همین فینال جام حذفی را هم از شدت استرس تماشا نکردم اما نتیجه را به صورت لحظه به لحظه دنبال می‌کردم ولی فرزندانم همه بازی‌های استقلال را نگاه می‌کنند. الان عسل دخترم برای حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال به ایران آمده و جالب است بدانید هنگام برگزاری جدال استقلال و فولاد، با سایر بچه‌های ملی‌پوش  در اردو مشغول تماشای این مسابقه بود. علی هم همه بازی‌ها را دنبال می‌کند.

* فکر می‌کنم اگر منصور زنده بود، واقعاً نمی‌توانست چنین شرایطی را در استقلال تحمل کند چون عاشق این تیم بود. البته شاید هم اگر الان حضور داشت، برای حل مشکلات استقلال با تمام وجود خودش را به آب و آتش می‌زد چون هرگز دلش نمی‌خواست استقلال با مشکلات دست و پنجه نرم کند. فراموش نکنیم پورحیدری همان شخصی است که برای کمک به استقلال از خودگذشتگی کرد و شرایط بسیار خوبی که در تیم ملی داشت را کنار گذاشت تا مشکلات آبی‌ها را حل کند.