شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#پرسپولیسی‌ها#پایتخت

مغانلو دوست دارد به سپاهان برود؟/ حمله پرسپولیسی‌ها به باشگاه سپاهان

علاقه مغانلو و پرسپولیس کاملا دوطرفه است اما پول سنگینی که پرتغالی‌ها می‌خواهند تراز مالی قرمزهای پایتخت را کاملا به هم می‌ریزد

مغانلو دوست دارد به سپاهان برود؟/ حمله پرسپولیسی‌ها به باشگاه سپاهان
خبرورزشی -

با اتمام مسابقات لیگ برتر، قرارداد شهریار مغانلو هم با پرسپولیس به پایان رسید. مهاجمی که در دوران کوتاه‌مدت حضورش در این تیم اعتماد کادر فنی و هواداران را به‌دست آورد. حالا هواداران پرسپولیس نگران از دست دادن این بازیکن هستند، خصوصا که باشگاه پرسپولیس هم شرایط مالی خوبی ندارد تا شهریار را به‌صورت قطعی از سانتاکلارا بخرد.

باشگاه سانتاکلارا برای انتقال مغانلو بند آزادسازی ۵۰۰هزار دلاری را پیش پای پرسپولیس قرار داده است. در شرایط کنونی پرسپولیس که مطالبات مالی نگران‌کننده گابریل کالدرون پیش روی آنها قرار گرفته و خطر بیش از هر زمانی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را تهدید می‌کند، درخواست سانتاکلارا یک مشکل بزرگ و اساسی محسوب می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا برخلاف نیم‌فصل و پنجره زمستانی با توجه به اینکه اکنون مهاجم ایرانی‌اش ارزش مناسبی پیدا کرده و پیشنهادهای دست به نقدی در اختیار دارد، راضی به مذاکره برای تخفیف و اقساطی کردن رضایتنامه نیست.

این‌ در حالی است که باشگاه سپاهان از مدت‌ها قبل در کمین مغانلو نشسته و اعلام کرده حاضر است ۵۰۰هزار دلار بابت صدور رضایتنامه مغانلو به باشگاه پرتغالی بپردازد.

با این وضعیت ادامه همکاری با پرسپولیس از دست مغانلو خارج شده و همه‌چیز در دست باشگاه سانتاکلارا است.

البته مسئله مهم این است که مغانلو دوست ندارد برای سپاهان بازی کند و تمایل این بازیکن، پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل آینده است.

شاید این یک اهرم فشار از سوی شهریار باشد تا سانتاکلارا هم کمی از مواضع خود برای فروش شهریار به سپاهان عقب‌نشینی کند.

جالب اینجاست که هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی هم به‌شدت به باشگاه سپاهان حمله کرده‌اند و برای آنها خوشایند نیست که مغانلو را فصل بعد با پیراهن سپاهان ببینند.

با این حال باشگاه پرسپولیس به‌دنبال تامین منابعی است که بتواند ستاره گلزن خود را همچنان در اختیار داشته باشد ولی پرداخت این مبلغ سنگین به سانتاکلارا و عقد قرارداد جدید با مغانلو نظام مالی باشگاه در مورد بازیکنان را به هم خواهد زد.

پرسپولیس حالا در آستانه از دست دادن یکی از سرمایه‌های بزرگ خود قرار دارد و طبیعتا کادر فنی سرخ‌پوشان باید به فکر انتخاب جانشین مغانلو هم باشند. در این چند روز هم شایعاتی مبنی بر احتمال مذاکره پرسپولیس با سجاد شهباززاده و حامد پاکدل مطرح شده، موضوعی که هنوز تأیید یا تکذیب نشده است.