شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#لیگ قهرمانان آسیا

خبر بد نشریه عربی درباره میزبانی استقلال و پرسپولیس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا

عربستان نامزد جدی میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه عربی الشرق الاوسط مدعی شد که عربستان درخواست میزبانی خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به AFC ارسال کرده و یکی از گزینه های جدی برای دریافت میزبانی است. با این اوصاف در صورت تایید AFC و صعود احتمالی تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مراحل نهایی حذفی ACL شرایط برای تیم های ایرانی در زمین دشمن دیرینه بسیار سخت خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الشرق الاوسط نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا طی روزهای آینده میزبان مراحل حذفی و باقیمانده از لیگ قهرمانان آسیا را اعلام می کند.

چند وقت پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که مراحل حذفی و باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار می کند. حالا روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه خود اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا طی چند روز آینده میزبان مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام خواهد کرد.

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ شهریور برگزار می شود جایی که تراکتور به مصاف النصر می رود و استقلال نیز با الهلال دیدار می کند. پرسپولیس هم با استقلال تاجیکستان روبرو می شود. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی نیز ۲۶ شهریور برگزار می شود.

به گفته همین منابع، اتحادیه فوتبال عربستان درخواست رسمی میزبانی مراحل حذفی را ارائه کرده و فدراسیون های امارات و تاجیکستان با این کشور بر سر تصاحب میزبانی رقابت می کنند و برنده این رقابت تا چند روز آینده مشخص می شود.

این منابع تأیید کردند که فدراسیون فوتبال عربستان همچنان درخواست در نظر گرفتن قانون بازی در کشورهای بی طرف را دارد، حتی اگر این کشور میزبان بازی های مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی باشد. درخواست سعودی ها به این دلیل است که بازی در ایران پس از مشخص شدن این میزبانی، به باشگاه های سعودی تحمیل نشود.

منابع روزنامه الشرق الاوسط تاکید کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست عربستان نیز موافقت کرده است، چرا که روابط عربستان و ایران هنوز در سطح دیپلماتیک حل نشده است.

با این اوصاف در صورت تایید نهایی AFC و صعود احتمالی تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مراحل نهایی حذفی ACL شرایط برای تیم های ایرانی در زمین دشمن دیرینه بسیار سخت خواهد بود.