شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

فوزی برهوم:

هدف «لاپید»از سفر به مغرب بهبود بخشیدن به چهره رژیم صهیونیستی بود

هدف «لاپید»از سفر به مغرب بهبود بخشیدن به چهره رژیم صهیونیستی بود

سخنگوی جنبش حماس در سخنانی که امروز پنجشنبه مطرح شد، گفت: هدف «لاپید» از سفر به مغرب بهبود بخشیدن به چهره رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس سفر یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به مغرب را محکوم کرد و بار دیگر اعلام کرد که قاطعانه مخالف تمامی شیوه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش، وی ضمن هشدار نسبت به عواقب خطرناک این سفر برای ملت فلسطین، تاکید کرد که این سفر در راستای بهبود وجهه رژیم اشغالگر به ویژه پس از جنایات و تجاوزات روزمره علیه ملت فلسطین و مقدسات آن صورت می‌گیرد.

برهوم تمامی کشورهای اسلامی و عربی را به وفاداری نسبت به ملت فلسطین و حمایت از آن و ادامه سیاست تحریم و انزوای رژیم صهیونیستی که خطری برای فلسطین و کل منطقه است، فراخواند.

روز گذشته نیز «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی، سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به مغرب را محکوم کرد.

وی گفت: سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی قاره آفریقا در حالی که برخی از کشورهای این قاره و در رأس آنها الجزایر تصمیم به اخراج تل آویو از اتحادیه آفریقا گرفته‌اند، محکوم و غیر قابل قبول است.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی سیاستی شکست خورده است و برخاسته از اراده ملت‌های عربی و اسلامی نیست. امروز خواسته ملت‌های اسلامی آزادسازی فلسطین و اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه است.

گفتنی است «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی چهارشنبه تل آویو را به مقصد مغرب ترک کرد. این سفر اولین سفر یک مقام رژیم صهیونیستی به مغرب از زمان امضای توافقنامه عادی سازی روابط است.