شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#معلمان#آزمون استخدامی

برگزاری آزمون استخدامی معلمان حق التدریس؛ فردا

جزییات نحوه ورود مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش به سامانه آزمون ۲۲ مرداد اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ دانشگاه فرهنگان اعلام کرد؛ ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت‌کنندگان گرامی در آزمون پایانی جامع ویژه سری اول معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی، به اطلاع می‌رساند‌:

1-  آزمون راس ساعت ۱۰ صبح جمعه بیست و دوم مرداد ماه ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

2-  مدت زمان در نظر گرفته برای آزمون 80 دقیقه است.

3- با توجه به اطلاعیه‌های قبلی مندرج در سایت دانشگاه (شماره 1 و 2) آزمون دارای 30سوال چند گزینه ای و 10سوال چند گزینه ای سناریو محور می‌باشد(جمعا40سوال چند گزینه ای).

4- برای پاسخ‌گویی به 30 سوال چند گزینه ای 40 دقیقه در نظر گرفته شده است.برای مطالعه‌ی دو سناریو 20دقیقه و زمان پاسخ‌گویی به 10سوال سناریو محور نیز 20 دقیقه در نظر گرفته شده است(جمعا80 دقیقه).

5- ورود آزمایشی به سامانه به منظور احراز هویت، روز چهارشنبه بیستم مرداد ماه انجام خواهد شد. بنابراین شایسته است شرکت‌کنندگان از ساعت 9 صبح الی 15 بعد از ظهر به سامانه آزمون به نشانی azmoon.cfu.ac.ir مراجعه و نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل بلافاصله با شماره‌های تلفن 87751427- 87751303- 87751408- 87751248  تماس حاصل فرمایید.

6- توصیه می‌شود: برای اطلاع از منابع آزمون، علاوه بر فیلم های آموزشی پودمان دوم دروس اعلام شده در هر رشته، به اطلاعیه شماره 2 مرکز سنجش شایستگی های حرفه ای معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مندرج در سایت دانشگاه فرهنگیان مراجعه شود.

7- مسئولیت مراجعه نکردن به سایت آزمون در زمان مقرر و انجام نشدن هر یک از مراحل تست ورود و احراز هویت بر عهده شخص مشمول آزمون است.

شرکت‌کنندگان گرامی تنها منبع اطلاع‌رسانی از نحوه‌ی برگزای آزمون، اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه فرهنگیان می‌باشد.