شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#اردوی تیم ملی

آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی هاکی بانوان از ۳۱ مرداد


آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی هاکی بانوان از 31 مرداد

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان از ۳۱ مرداد تا ۷ شهریور برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: محل برگزاری اردو در دانشگاه علوم تحقیقات و هتل فرهیختگان بسیار مناسب است، چون دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. 

نیلوفر عبدی در خصوص ملی‌پوشان حاضر در اردو اظهار داشت: در این اردو تعدادی از بازیکنان خط خوردند و اردو را با حضور 22 نفر برگزار می‌کنیم و تا پایان اردوهای آمادگی ملی‌پوشان را گزینش می کنیم تا به ترکیب 12 نفره اصلی برسیم. 

وی با اشاره به سخت شدن شرایط ملی‌پوشان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی نیمه دوم آبان ماه به بانکوک تایلند اعزام می شود اردوهای تیم ملی از ماه آینده فشرده تر برگزار می‌شود. کرونا هم شرایط را برای تمرین بازیکنان در استان‌ها سخت کرده است، با این حال ملی پوشان تمرینات خود را حتی به صورت انفرادی انجام می‌دهند. 

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواست ملی‌پوشان را واکسینه کنند و ادامه داد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان شرایطی را فراهم کند تا بازیکنانی که در اردو هستند و مسابقات برون مرزی دارند واکسن بزنند، چون نگران هستیم که مبادا بازیکنی به ویروس کرونا مبتلا شوند.

انتهای پیام/