شهر خبر

خانی: لیگ‌های ووشو در شهریور ماه متمرکز برگزار می‌شوند

ووشو

مهدی خانی رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: لیگ های ووشو کشور در شهریور ماه  به صورت متمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل آکادمی ملی ووشو برگزار می‌شوند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فدراسیون ووشو تاریخ برگزاری لیگ های برتر بزرگسالان خود را  در دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد. بر این اساس، پانزدهمین دوره لیگ برتر آقایان در روزهای ۲۰ تا ۲۶ شهریور ماه و همچنین چهاردهمین دوره لیگ برتر بانوان در روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهند شد.

مهدی خانی رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: قرعه کشی لیگ های برتر ووشو در دو بخش آقایان و بانوان ۷ شهریور ماه برگزار می گردد. همچنین لیگ آقایان از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ و لیگ بانوان از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور ماه  به صورت متمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل آکادمی ملی ووشو برگزار می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در سطح کشور مسابقات همچون سال گذشته به صورت متمرکز برگزار می گردد و  با تجربه ای که سال گذشته از این سبک برگزاری مسابقات به دست آوردیم، در تلاش هستیم تا شاهد رقابت هایی جذاب و با کیفیت باشیم.

خانی در خصوص تیم های حاضر در رقابت های لیگ ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه تیم ها استقبال خوبی از حضور در لیگ داشتند و رقابت های لیگ ووشوی آقایان همچون سال گذشته در ۲ گروه و لیگ بانوان در یک گروه به انجام خواهند رسید.