شهر خبر
نماینده مردم قم برای دومین بار کرونا گرفت

نماینده مردم قم برای دومین بار کرونا گرفت

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای دومین بار به کرونا مبتلا شد.

اعتمادآنلاین| کانال اطلاع رسانی رسمی دفتر این نماینده مجلس در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اطلاعیه ای در بامداد روز پنجشنبه از ابتلای این نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به کرونا خبر داد.

 

در این اطلاعیه آمده است : ضمن آرزوی سلامتی و قبولی سوگواری عزاداران حسینی؛ به دلیل ابتلای حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا دیدار مردمی ایشان امروز پنجشنبه 21 مرداد برگزار نمی‌شود.

 

این در حالی است که ذوالنوری در همان روزهای ابتدایی شناسایی اولین موارد ابتلا به کرونا در کشور به این ویروس مبتلا شده بود. مجتبی ذوالنور هشتم اسفندماه 1398 با انتشار ویدیویی از مثبت بودن تست کرونای خود خبرداد و گفت: تست کرونای بنده مثبت شده است، این فعلا فراگیر است البته جای نگرانی نیست در قرنطینه هستم.

 

وضعیت کرونایی استان قم که از 27 خردادماه پس از 40 روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از 23 تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.