شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

پیام معنادار ستاره پرسپولیس با مدال قهرمانی سرخ ها + سند

حامد لک در واکنش به گرفتن مدال قهرمانی پرسپولیس : انقدر نگاهش می‌کنم تا دوباره تکرارش کنم و لذتش رو ببرم

حامد لک

حامد لک با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به گرفتن مدال قهرمانی با پرسپولیس نوشت که آنقدر به مدال نگاه می‌کند تا دوباره تکرارش کند و از آن لذت ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان پرسپولیس انگیزه مضاعفی برای تکرار قهرمانی با سرخ‌پوشان دارد.

حامد لک فصل موفقی را همراه پرسپولیس داشت و علاوه بر نمایش موفق در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، نخستین قهرمانی خود را هم با سرخ‌پوشان به دست آورد تا سال درخشان او با خاطره‌ای خوش تکمیل شود.

دروازه‌بان پرسپولیس که طی یک سال اخیر ۲۵ کلین‌شیت در رقابت‌های داخلی و آسیایی داشت و یک آمار شگفت‌انگیز را برای خود و سرخ‌پوشان به ثبت رساند، پس از تجربه فینال لیگ قهرمانان و نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها، توانست قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام فوتبال ایران را هم با تیم محبوبش به دست بیاورد که امیدوار است این اتفاق مجددا برای او بیفتد.

حامد لک که قهرمانی در جام حذفی را همراه با تراکتور به دست آورده بود، با پرسپولیس به افتخارات بیشتری رسید و حالا در پیامی کوتاه عنوان کرده به دنبال تکرار این موفقیت‌ها همراه با سرخ‌پوشان است و به نوعی شایعات درباره انتقالش به دیگر باشگاه‌ها را رد کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس تصویری از نگاه کردن به مدال قهرمانی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و در یک متن کوتاه نوشته است:

می‌تونی تا آخر عمرت ببینیش و لذت ببری ازش چون خودت می‌دونی برای رسیدن به این روز چقدر سختی کشیدی. انقدر نگاهش می‌کنم تا دوباره تکرارش کنم(کنیم) و لذتش رو ببرم(ببریم)

حامد لک در واکنش به گرفتن مدال قهرمانی پرسپولیس : انقدر نگاهش می‌کنم تا دوباره تکرارش کنم و لذتش رو ببرم