شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار سلیمانی#وزارت بهداشت#استانی

سرلشکر سلامی: اجرای مجدد طرح سردار سلیمانی در سراسر کشور از سر گرفته می‌شود


سرلشکر سلامی: اجرای مجدد طرح سردار سلیمانی در سراسر کشور از سر گرفته می‌شود

فرمانده کل سپاه گفت: از فردا در سراسر کشور اجرای موثر و کاملا مستمر و قوی طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و سپاه‌های استانی سپاه پاسداران و دستگاه‌ها و نهادهای بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت آغاز شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پایان  نشست ویژه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ آنچه که در این جلسه تصمیم گیری شد این بود که از فردا در سراسر کشور اجرای موثر و کاملا مستمر و قوی طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و سپاه‌های استانی سپاه پاسداران و دستگاه‌ها و نهادهای بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت  آغاز شود. 

وی افزود:‌علاوه بر این تاکید شد که ظرفیت‌های وسیع برای گسترش واکسیناسیون انجام شود و در همین راستا سپاه این  آمادگی را دارد که هرچه واکسن در اختیار ما قرار گیرد ما نیز مراکز واکسیناسیون را گسترش دهیم و از سوی دیگر مراکز موجود را نیز با افزایش ساعات کاری به دو شیفت و سه شیفت در خدمت امر واکسیناسیون در کشور قرار دهیم.

سرلشکر سلامی گفت: ما منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا در رابطه با تعطیلات تصمیم بگیرند و اگر در این رابطه تصمیم اساسی گرفته شد، نیروهای انتظامی، بسیج و وزارت بهداشت و همه دستگاه‌هایی که در مسئله اجرای کامل ضوابط مرتبط با این تعطیلات پای کار باشند. 

فرمانده کل سپاه گفت: در عین حال عامل  اصلی مقابله با این خطر خود مردم هستند و  اگر مردم همکاری کنند و مسئولان امر نیز تمام تلاش خود را به کار گیرند می‌توانیم از این اوج بیماری نیز عبور کنیم و شرایط با ثباتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/