شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#توکیو#2020#المپیک#نتایج#کمیته ملی

کیکاووس سعیدی خبر داد؛ ادامه بررسی عملکرد کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو


کیکاووس سعیدی خبر داد؛ ادامه بررسی عملکرد کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو

سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به بازگشت کادر سرپرستی، بررسی نتایج کاروان اعزامی هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در همان شهر توکیو جلساتی در راستای بررسی نتایج کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک برگزار و با توجه  اینکه کادر سرپرستی امروز به کشور بازگشتند، این جلسه هفته آینده نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز آن‌هم در شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های شدید اقتصادی که اثراتی بر روی ورزش نیز داشته است، توانست تا حد زیادی انتظارت رابرآورده و کام مردم عزیزمان را شیرین کند و حتی می‌توان گفت بهترین نتیجه بعد از بازی‌های المپیک لندن با توجه به افزایش رشته‌های مدال‌آور بوده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: همه مردم عزیز شاهد بودند هر وقت ورزشکاری از کشورمان در این بازی‌ها مدال می‌گرفت، متاسفانه برخی رسانه‌های بیگانه همسو با هم فشار زیادی بر روی ورزشکار و کاروان اعزامی آورده و با ترفندهای مختلف سعی در کم‌رنگ کردن افتخارات ملی‌پوشان کشورمان داشتند که متاسفانه هنوز هم برخی تحت تاثیر این فضا به انتشار آمار و اطلاعات ناصحیح و نادرست می‌پردازند.

سعیدی خاطر نشان کرد: با توجه این که تمامی اعضای کادر سرپرستی کاروان امروز (چهارشنبه) به همراه تیم‌های ملی کاراته و کشتی وارد تهران شدند، ادامه جلسات بررسی نتایج کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو هفته آینده با حضور اعضای کادر سرپرستی و ستاد عالی بازی‌ها برگزار، اطلاعات و آمار کاروان اعزامی و بررسی نتایج، به اطلاع  عموم مردم و مسئولین خواهد رسید. لذا انتظار می‌رود تا حصول نتایج نهایی این نشست‌ها از هرگونه اظهار نظر عجولانه و قضاوت‌های ناعادلانه که کام مردم عزیزمان را تلخ می‌کند، پرهیز شود.

 

انتهای پیام/