شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#کشتی#چین

کشتی سازی دنیا در تسخیر چینی‌ها/ ۵۱درصد سفارش‌های جدید راهی پکن می‌شود


کشتی سازی دنیا در تسخیر چینی‌ها/ 51درصد سفارش‌های جدید راهی پکن می‌شود

کشتی سازی چین بیش از نیمی از سفارش‌های موجود دنیا در شش ماه نخست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، در سال جاری میلادی بازار حمل و نقل بین‌المللی احیا شده، به ویژه تقاضا برای حمل و نقل کانتینری رو به افزایش است که باعث می شود بازار ساخت کشتی سراسر جهان بیش از پیش فعال تر شود. در شش ماهه نخست سال جاری میلادی، کشتی ساخت چین سفارشات عمده دریافت کرده و سفارشات جدید کشتی های ساخت چین 51 درصد کل جهان را تشکیل می دهد.

ایده طرح "سبز، سازگار با محیط زیست، کم کربن و ایمن"، نه تنها به کشتی های چینی اجازه می دهد تا سخت ترین الزامات تخلیه گازهای گلخانه ای را برآورده کنند، بلکه به این کشتی های تولید چین توانایی سازگاری قوی در بازار و چشم اندازهای خوب بازار را نیز می دهد.

براساس آمار انجمن صنعت کشتی سازی چین، در شش ماهه نخست سال جاری میلادی، حجم جهانی معاملات کشتی های ساخت جدید به 74.97 میلیون تناژ وزن مرده (DWT) رسید که در مقایسه با دوره سال گذشته 222 درصد افزایش یافته است. در این میان، سفارشات جدید کشتی های ساخت چین 51 درصد تعداد کل جهان را شامل می شود و سفارشات ماهانه به 6.37 میلیون تناژ وزن مرده رسیده که 1.8 برابر میزان تعداد ساخت کشتی است که در همان دوره به پایان رسید.

انتهای پیام/