شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#آبگرفتگی

آبگرفتگی در سه معبر بزرگراهی تهران

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از آبگرفتگی شدید در سه نقطه از پایتخت خبر داد.

آبگرفتگی در سه معبر بزرگراهی تهران

به گزارش منیبان؛ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن بیان این خبر گفت: سه مورد آبگرفتگی شدید در سطح معابر پایتخت روی داد که علاوه بر لغزنده شدن معابر در این محدوده‌ها باعث کندی حرکت خودرو‌ها نیز گردید.

 اکبری گفت: آبگرفتگی اول در ساعت ۰۶:۱۳ صبح امروز در مسیر شرق به غرب زین الدین روی پل امام علی (ع) روی داد که آب به سطح سواره رو سرازیر گردید و باعث لغزنده شدن این معبر شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ادامه داد: مورد بعدی در ساعت ۰۶:۵۳ بود که آبگرفتگی در سطح سواره رو مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از مبارک آباد روی داد.

او افزود: همچنین در ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه یاسینی بالاتر از شهید باقری یک مورد آبگرفتگی شدید ایجاد گردید که عوامل راهور بلافاصله در موقعیت حاضر شدند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با هرآبگرفتگی و لغزنده شدن معبر عوامل پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در همه این محل‌ها حاضر گردیده و با توجه به اهمیت موضوع و کم شدن سرعت خودرو‌ها و امکان واژگونی موتورسیکلت در موقعیت حضور داشته و با دادن علامت توسط رکت و سوت و تک آژیر نسبت به اطلاع از خطر به رانندگان و راکبین موتورسیکلت اقدام نمودند.

اکبریافزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق پلیس راهور فاتب و حضور به موقع عوامل سازمان مربوطه ترکیدگی‌ها تعمیر گردید و آب توسط پمپ تخلیه و جریان ترافیک با تلاش و کوشش کارکنان راهور به حال عادی خود باز گشت.