شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شرق تهران#شورای شهر

بهره‌برداری از پایانه شرق تهران تا پایان سال جاری


بهره‌برداری از پایانه شرق تهران تا پایان سال جاری

عضو شورای شهر تهران از بهره‌برداری از پایانه شرق تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

 ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزای تسنیم درباره زمان بهره‌برداری از پایانه شرق تهران اظهار کرد: در این ارتباط به دلیل اختلاف بین دو کمیسیون فرهنگی و حمل و نقل شورای شهر تهران در دوره گذشته بهره‌برداری و افتتاح این پایانه به تعویق افتاده است.

وی تصریح کرد: دوستان شورای شهر تهران در کمیسیون فرهنگی در دوره قبل مدعی بودند که این مجموعه (پایانه شرق) باید کاربری فرهنگی و گردشگری پیدا کند که اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در دوره گذشته از این موضوع استقبال نکردند.

عضو شورای شهر تهران گفت: قطعاً در این دوره از مدیریت شهری به این مسئله پرداخته خواهد شد ضمن اینکه بنده معتقدم این پایانه نباید از گردونه حمل و نقل حذف شود البته در کنار این بخش می‌توان کارهای فرهنگی و گردشگری جزئی انجام داد اما به طور کلی باید محور آن حوزه حمل و نقل باشد.

امانی درباره زمان بهره‌برداری از پایانه شرق خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد  10 درصد باقیمانده را در سالجاری اتمام و پایانه شرق تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

امانی در پاسخ به این پرسش که عنوان شده است که این پروژه پیوست زیست محیطی ندارد، تصریح کرد: قطعاً همه این موارد در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در این دوره پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/