شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جشن قهرمانی

امیدوارم پرسپولیس جشن قهرمانی آسیا بگیرد

 امیدوارم پرسپولیس جشن قهرمانی آسیا بگیرد

کاپیتان ذوب‌آهن پس از پارگی رباط در ۳۸‌ سالگی در تلاش است تا به فوتبال برگردد.

قاسم حدادی‌فر که اردیبهشت‌ ماه رباط صلیبی پاره کرد، این روزها در سن ۳۸‌سالگی تمرینات اختصاصی‌اش را پشت سر می‌گذارد تا بار دیگر به فوتبال برگردد. جدیدترین صحبت‌های او را در زیر بخوانید:


وضعیت آسیب‌دیدگی‌ات چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم و مراحل درمانی و تمرینات اختصاصی را به‌صورت فشرده انجام می‌دهم تا آماده بازی شوم. حدود ۴‌ماه از جراحی من می‌گذرد و امیدوارم بتوانم به میادین برگردم و یک فصل دیگر هم بازی کنم.

به‌ نظر می‌رسد دیر شروع شدن لیگ هم به نفع تو باشد؟

بله، همینطور است، امیدوارم همه‌چیز برایم خوب پیش برود و دوباره برگردم.

 آیا باشگاه ذوب‌آهن با تو مذاکره داشته است؟

خیر، هنوز باشگاه با من مذاکره نکرده است. اگر مرا خواستند در خدمت تیم هستم و قبلا هم گفتم که دوست دارم در زمین فوتبال خداحافظی کنم.

در مورد فصل سختی که ذوب‌آهن پشت‌سر گذاشت صحبت کن.

واقعاً فصل سختی بود و کار به جایی رسید که ما از ماندن تیم در لیگ برتر خوشحال شدیم، این در حالی است که نباید کار تیم ریشه‌داری مثل ذوب‌آهن به اینجا می‌رسید. هواداران ما در سال‌های گذشته همیشه عادت داشتند تیم را در بالای جدول ببینند و در آسیا هم همیشه حضور داشتیم. من از هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم چون بخشی از علت این نتایج ما بودیم، هر چند که تمام آن ما نبودیم. امیدوارم تیم در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشد.

توقع تو از مدیران باشگاه و کارخانه برای فصل بعد چیست؟

من شنیده‌ام که شاید بودجه کمی به تیم اختصاص پیدا کند که امیدوارم اینطور نباشد. ذوب‌آهن در فوتبال ایران یک تیم معمولی نیست و بودجه مناسبی باید برای تیم درنظر گرفته شود تا در فصل آینده بتوانیم در بالای جدول باشیم و با تیم‌های دیگر به‌خوبی رقابت کنیم. اگر بودجه خوبی در اختیار تیم قرار بگیرد می‌توان یک تیم پرقدرت و خوب بست.

چرا مجتبی حسینی در ذوب‌آهن نتایج خوبی نگرفت؟

با آن وضعیتی که در نیم‌فصل داشتیم هر فردی ریسک نمی‌کرد به تیم ما بیاید ولی آقا مجتبی این کار را انجام داد. من از نزدیک دیدم که ایشان چقدر تلاش کرد و زحمت کشید ولی گاهی اوقات هر کاری انجام می‌دهید چیزی تغییر نمی‌کند. حسینی مربی توانا و صاحب سبکی است و برای این مربی آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم حسینی در تیم‌های بزرگ مربیگری کند و دوباره همدیگر را ببینیم.

در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ چه صحبتی داری؟

وقتی تیمی ۵‌ بار قهرمان می‌شود پس این افتخارات اتفاقی به‌دست نیامده است. در این سال‌ها پرسپولیس ثبات خوبی داشت و وقتی بازیکنی هم از دست می‌داد خیلی زود برایش جایگزین پیدا می‌کرد. اعتقاد من این است که فوتبالیست‌ها، مربیان و جامعه ورزش باید به پرسپولیس احترام بگذارند. امیدوارم این تیم بتواند در آسیا هم جشن قهرمانی بگیرد. موفقیت تیم‌های ایرانی در آسیا قطعاً باعث افتخار ماست.