به گزارش برنا، مجید صافی، عضو کمیته فنی کاراته ناشنوایان درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار کرد: از امروز اولین مرحله اردوی انتخابی برای شرکت در این مسابقات در بخش بانوان و به مدت سه روز برگزار خواهد شد. پس از پایان اردوی بانوان بخش مردان را استارت خواهیم زد. من به عنوان عضوی از کمیته فنی در کنار تیم فعالیت داریم هنوز کادر فنی مشخص نشده امیدوارم هر چه سریعتر برنامه ریزی های لازم را انجام بدهیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

او ادامه داد: پیش از این قرار بود المپیک ناشنوایان را داشته باشیم که بخاطر کرونا به تعویق افتاد اما در کنار آن اینکه قرار است آبان ماه در کیش میزبان مسابقات جهانی باشیم بسیار اتفاق خوبی است. امیدوارم بتوانیم به خوبی از این امتیاز میزبانی استفاده کنیم و نتایج خوبی را مانند گذشته به ثبت برسانیم.

صافی خاطرنشان کرد: کاراته ناشنوایان ایران در بخش هم در بخش مردان و هم در بخش زنان موفقیت های خوبی را به دست آورده است. اینبار هم بسیار خوشبین هستیم. در این دعوت نامه هایی به کشورهای صاحب کاراته ارسال شده آمار دقیق ندارم اما گویا استقبال خوبی صورت گرفته است.