به گزارش  برنا؛ فعالیت معلم و دانش اموزان در کلاس درس ساختارو قانون پیچیده ای ندارد ، قرن هاست که معلم درس می دهد و دانش آموزان درس می گیرند.

عکسی که مشاهده می کنید به طور مخفیانه از معلم کلاسی در مدرسه "اردو" واقع در ایالت بیهار هندوستان گرفته شده است ، جایی که به داشتن سیستم تحصیل ضعیف و غیراستاندارد مشهور است .

براساس گزارشات معلم که با گذاشتن پاهایش روی میز به خواب عمیق فرو رفته بود دانش آموزان منتظر برای درس را به کار دیگری مشغول کرده بود و به آنها گفته بودند که نباید صدایی ایجاد کنند که مزاحم خواب او شوند ؛ سکوت کلاس این آقای معلم سخت کوش بعد از به صدا در آمدن زنگ تفریح موجب شک ناظم مدرسه شد تا اینکه درب کلاس را باز کرده و متوجه ماجرا شد و در همان زمان تصمیم گرفت تا رفتار معلم را با انداختن عکسی به عنوان مدرک گزارش کند تا با قانون شکنی و بی مسئولیتی او برخورد جدی صورت گیرد.

از قرار معلوم و به گفته ی دانش آموزان این رفتار آقای معلم امری طبیعی و پرتکرار بوده که هیچ یکی از دانش آموزان جرات صحبت در مورد آن را با والدین و مسئولین مدرسه نداشته اند.

حالا این آقای معلم خوش خواب نه تنها برای جواب پس دادن و پرداخت جریمه درگیر است بلکه عکس منتشر شده از او در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هندوستان برایش دردسر ساز شده است.