شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#جایگزین

دردسر جدید؛ جدایی یک بازیکن دیگر استقلال قطعی شد/ مجیدی به دنبال جایگزین

استقلال با قطعی شدن جدایی محمد نادری ناچارند با سرعت یک مدافع چپ تخصصی را به خدمت بگیرند.

دردسر جدید؛ جدایی یک بازیکن دیگر استقلال قطعی شد/ مجیدی به دنبال جایگزین
خبرورزشی -

پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی کشور مقابل فولاد، این تیم عملاً وارد پروسه نقل و انتقالات شد تا مجیدی به همراه مدیریت باشگاه، این تیم را به منظور حضور مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در بیست و یکمین دوره لیگ برتر آماده کند.

محمد نادری مدافعی که عملکردی خوب در فصل گذشته برای آبی‌ها داشت، پس از بازی به صورت تلویحی جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را اعلام کرد و پس از آن مشخص شد این بازیکن تصمیم خود را گرفته و به احتمال فراوان فصل آینده با استقلال نخواهد بود. به خصوص که قرارداد وی نیز به پایان رسیده و می‌تواند شخصاً برای آینده فوتبالی‌اش تصمیم بگیرد.

با توجه به اینکه میلیچ دیگر مدافع چپی که فصل را با آبی پوشان آغاز کرد در میانه راه از این تیم جدا شد، جدایی نادری عملاً جناح چپ استقلال را خالی کرده و آنها ناچارند جذب یک مدافع چپ را در اولویت‌های خود قرار دهند.

متین کریم زاده بازیکن جوانی است که او نیز در این پست حضور دارد، اما قطعاً کریم زاده به تنهایی نخواهد توانست برای یک فصل بار تیم بزرگی مثل استقلال را در این پست بردارد و لذا آبی‌ها ناچارند جذب یک مدافع چپ تخصصی را در اولویت‌های نقل و انتقالاتی خود قرار دهند.

دیاباته نیز دیگر بازیکن استقلال است که گفته می شود احتمال جدایی او بیشتر از ماندنش است.