شهرخبر

اخبار هواشناسی| این استانها فردا بارانی است

کدخبر: 432524
اقتصاد نیوز : کارشناس هواشناسی گفت:فردا چهارشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، ارتفاعات جنوب غرب و شرق کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت هوای کشور گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، امشب در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، لرستان، ارتفاعات چهار محال و بختیاری و جنوب غرب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان‌های مازندران، قزوین، البرز، تهران رشد ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 

او ادامه داد: همین شرایط،  فردا چهارشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، ارتفاعات جنوب غرب و شرق کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد.

 

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: پنجشنبه، جمعه و شنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، فارس، هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.


رفیعی تاکید کرد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید رخ می‌دهد که گاهی با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود. در این مدت شرق دریای عمان نیز مواج است.
 

کارشناس هواشناسی بیان کرد: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۴۰ درجه و کم ترین  آن ۲۷ درجه است.