شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

دو ستاره پرسپولیس تمدید می کنند ؟

وضعیت مبهم کمال کامیابی نیا و سیدجلال حسینی در پرسپولیس

پرسپولیس

وضعیت سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا برای فصل آینده مشخص نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمال کامیابی نیا یکی از ۵ بازیکن تمدیدی پرسپولیس است. یکی از بازیکنانی که باید از سوی باشگاه دعوت شده و پای میز مذاکره بنشیند و بی تردید باشگاه برای تمدید قرارداد با کمال نیاز به مجوز یحیی گل محمدی دارد.

در این بین یحیی گل محمدی اگرچه همواره در مصاحبه هایش تاکید کرده به تمام بازیکنانش نیاز دارد اما تصمیماتی که در فصل نقل و انتقالات می گیرد گاهی می تواند پیغامی واضح به بازیکن باشد. کما این که در همین فصل گذشته گل محمدی بارها و بارها اعلام کرد لیست مازادی در کار نیست و به تمام نفراتش نیاز دارد اما سیاست او در نقل و انتقالات و البته در حین مسابقات به گونه ای بود که بازیکنانی چون ربیع خواه، نادری و محمد انصاری متوجه پیغام غیر مستقیم سرمربی شان شده و پرسپولیس را ترک کردند.

حالا همین وضعیت در فصل آینده در حال شکل گیری است. گل محمدی از یک سو در مصاحبه هایش بارها عنوان داشته به تمام بازیکنان تمدیدی اش نیاز دارد اما از سوی دیگر با رضا اسدی وارد مذاکره مستقیم می شود که شرط اصلی اش جدایی کمال کامیابی نیا از پرسپولیس است. اسدی فصل قبل هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود و با همین شرط اما درنهایت راهی اتریش شد.

از این رو در صورت حضور اسدی در پرسپولیس مشخص نیست کامیابی نیا چه آینده ای خواهد داشت و اصلا با باشگاه تمدید خواهد کرد یا نه. جالب این که روز قبل وقتی مدیران پرسپولیس با اسدی تماس گرفتند، او ابتدا مکان و منطقه بازی اش در پرسپولیس را پرسیده و وقتی به او گفته شده قرار است به عنوان مدافع در پرسپولیس به کار گرفته شود، با ابراز ناراحتی و دلخوری تاکید کرده گل محمدی برای پست هافبک دفاعی با او صحبت کرده و به همین دلیل ادامه مذاکرات را به روزهای آینده سپرده است.

به هر روی همان طور که مشخص به نظر می رسد گل محمدی اگرچه در مصاحبه هایش همواره به حضور تمام نیروهایش تاکید کرده و لیست مازاد را تکذیب می کند اما درنهایت به صورت غیر مستقیم به بازیکنانش پیغام می دهد خواهان همکاری با آن ها هست یا نه.

اتفاقی که برای کامیابی نیا و حتی سیدجلال حسینی در حال شکل گیری است. یحیی عملا در مصاحبه هایش به تمدید قرارداد با کمال اشاره می کند و در جشن قهرمانی پرسپولیس با سیدجلال عکس سلفی می گیرد و او را یکی از ارکان اصلی پرسپولیس قلمداد می کند اما در ادامه راه با سه بازیکن دفاعی برای انتقال به پرسپولیس مذاکره کرده و از سمتی دیگر به جذب رضا اسدی تاکید می کند که شرط اصلی اش جدایی کامیابی نیا از پرسپولیس است. نشانه هایی که همگی حکایت از آن دارند آینده کمال و سیدجلال در پرسپولیس کاملا مبهم به نظر می رسد.

سیدجلال و کمال که همواره یکی از دلایل بی چون و چرای موفقیت های پرسپولیس در تمام قهرمانی های اخیر بوده اند. سیدجلال در تمام لیگ بیستم نقش جای خالی هر مدافعی در خط دفاعی را پر کرد و حتی برای سرخ پوشان گلزنی هم کرد و البته کمال کامیابی نیا که لیگ گذشته حضورش برای پرسپولیس یک موهبت بزرگ بود چرا که با رفتن ناگهانی شجاع خلیل‌زاده و دست های خالی یحیی در خط دفاعی، کمال علاوه بر هافبک دفاعی در مواقع نیاز در پست دفاع آخر نیز بازی کرد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به ثبت رساند. همان بازیکنی که تاکید کرد:

خوشحالم که جزئی از تاریخ پرسپولیس هستم.

باید منتظر بود، خبرهای زیادی در راه است، اخباری که می تواند به تمام ابهامات پاسخ دهد.

اگر اسدی را به عنوان هافبک جذب کنند که با توجه به علاقه یحیی به نحوه بازی سرلک، جا برای کمال تنگ می شود و اگر او را به عنوان مدافع به خدمت بگیرند، با توجه به حفظ فرجی، جذب ابراهیمی و تلاش برای خرید سلیمی یا نعمتی، جای سیدجلال تنگ تر خواهد شد.