شهر خبر

اختلاف خانوادگی؛ انگیزه سرقت عروس خانواده

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عروس خانواده ای خبر داد که پس از اختلاف خانوادگی با همسرش، با همدستی 2 تن ازهمکارانش از منزل همسر و پدر همسرش سرقت کرده بود.

اختلاف خانوادگی؛ انگیزه سرقت عروس خانواده

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: خرداد ماه امسال وقوع 2 فقره سرقت از منزل پدر و فرزندی به ماموران کلانتری111 هفت چنار  اعلام که پس از تحقیقات مقدماتی،  شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کارآگاهان پایگاه هشتم این پلیس محول شد.

او با اشاره به اینکه در بررسی ها اولیه مشخص شد،  سارقان 2 تن بوده و با یک دستگاه خودروی سواری پژو به محل های سرقت مراجعه کرده اند، گفت: در هر 2 سرقت،  سرنشین خودرو با استفاده از لباس مبدل زنانه  به محل سرقت مراجعه و با سرقت طلاهای موجود در منزل هر 2 متهم از محل گریخته بودند.  

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که فرزند خانواده اخیرا با همسر خود اختلاف خانوادگی دارد  و به تازگی عروس خانواده منزل مشترک را ترک کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک خودرو شناسایی و با هوشمندی کارآگاهان مشخص شد که مالک خودرو ، همکار عروس خانواده است، افزود: با هماهنگی های قضائی عروس خانواده دستگیر و درپی های پلیسی به سرقت از منزل همسر و پدر همسرش  با همکاری 2 تن از همکارانش معترف شد.

او اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی شده را 10 میلیارد ریال برآورد و  با دستگیری سایر متهمان و کشف اموال سرقتی از منزل متهمان، هر 3 متهم روانه دادسرا شدند.